GoldBiz אינדקס עסקים

אילו שירותים מציעה סדנא לחדרי בריחה?

0

חדרי בריחה הם חווית בילוי חדשה

היום אחד הבילויים הפופולארים ביותר הוא חדר בריחה, זהו משחק אשר משלב בין מציאות לפנטזיה. מי שנכנס לחדר הבריחה מגלה עולם שלם מלא בחידות ותעלומות. העיקרון הוא פשוט, חדר הבריחה מעוצב בהשראת נושא מסויים או כחלק מעלילה מסויימת. המטרה היחידה של קבוצת המשתתפים היא להצליח לפתור את כל החידות ולגלות את סודותיו של החדר. אם יצליחו לצאת מהחדר לפני שיגמר הזמן, ינצחו השחקנים במשחק. עיצוב חדר הבריחה הוא מושקע ומחושב עד הפרטים הקטנים ביותר, חדרי בריחה טובים יהיו אמינים ויתנו תחושה אמיתית של מקום או תקופה מרוחקת. אנשים רבים תוהים לעצמם איך בונים חדר בריחה, היום ניתן למצוא סדנאות שונות שמלמדות את כל העקרונות החשובים בבניית חדר בריחה.

השירותים שמציעה סדנא לחדרי בריחה

  • סדנאות פיתוח עלילה ותכנון נושא – כל חדר בריחה טוב מאופיין בקו עלילה ברור ונושא אחד שמקשר את כל האלמנטים של החדר ויוצר את תחושת המציאות המדומה. תחושה זאת היא מה שהופכת את חדרי הבריחה לאטרקציה כל כך אהודה, אנשים נהנים לברוח מהמציאות היום יומית לתוך אווירה של עולם אחר המשלבת משחק. את התסריט והעלילה צריך להתאים לקהל אותו אתם מיעדים לחדר הבריחה שלכם, לדוגמא אם מדובר בילדים יש להתאים את התסריט בשונה ממבוגרים.
  • כתיבת חידות לחדר הבריחה – אחד המאפיינים של חדרי בריחה הן החידות והרמזים שהשחקנים נתקלים בהם במהלך המשחק. רמת הקושי של החידות והרמזים היא זו שקובעת את איכות ההפתקאה ואת האתגר שהיא מהווה לאנשים. חשוב לשמור על כתיבה נכונה ומעניינת של חידות כדי לשמור את אווירת המתח ותחושת האתגר שמאפיינים את חדר הבריחה.
  • בנייה ותכנון תפאורה – אין ספק שעיצוב האסקייפ רום יכול להוביל להצלחה מסחררת או לכישלון חרוץ. בכדי לשקף את העלילה וליצור תחושה אותנטית אצל המשתתפים, על חדר המילוט להיות מעוצב ומתוכנן עד הפרטים הקטנים ביותר. לכל חפץ, פריט או אביזר בחדר צריכה להיות משמעות, כל המראה הוויזואלי של החדר חייב להיות מתוכנן בקפידה. המאמץ של תכנון החדר כראוי הוא המאמץ החשוב ביותר, שכן המראה של החדר הוא הגורם החשוב ביותר ליצירת האווירה הרצויה בחדר בריחה טוב.

תכנון חדרי בריחה זוהי משימה מורכבת

כל מי שביקר באסקייפ רום לפחות פעם אחת בחייו בוודאי שם לב כמה השקעה כרוכה כדי לבנות ולתכנן חדר כזה. החל בפרטים הכללים כמו העלילה וקהל היעד ועד הפרטים הקטנים כמו הסאונד והחפצים השונים בחדר. בבניית חדר בריחה משולבת המון מחשבה ותכנון מקדים, זאת על מנת ליצור את הסביבה אשר מדמה את המציאות ברמה הגבוהה ביותר וכך לגרום לשחקנים להשאב אל המשחק. בזכות ההשקעה חדרי בריחה הם הבילוי המועדף ביותר היום על אנשים רבים.

מרץ 30, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים