GoldBiz אינדקס עסקים

גם לחיילים מגיעים זכויות!

0

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר על מקרים שבהם חיילים נזקקים לשירותי ייצוג על ידי עורכי דין משום שזכויותיהם אינן נשמרו על ידי הצבא. כל מקרה ונסיבותיו שלו, אבל התוצאה אחת – חיילים עלולים לצאת בשן ועין ממצבים שבהם אמורים להגן עליהם, או למנוע מלכתחילה כל הליך משפטי נגדם.

זכויות חיילים הן אולי הנושא היחיד שעליו יש קונצנזוס בציבור ומשום כך עו"ד סמי איליה הקים בזמנו את אתר "הקשב" שעוסק בזכויות חיילים השונות. נוסף על פעילותו באתר זה, עו"ד איליה מייצג חיילים ומשפחותיהם במגוון של נושאים הקשורות לרווחת החייל וזכויות היסוד שלהם. זה כולל החלטות שרירותיות ומקוממות, הטבות שונות שהם אינם מקבלים, ליווי וייצוג המשפחה והחייל מול צה"ל בעת הצורך עד ליישום כל הזכויות המגיעות להם.לוגו אתר הקשב

שמירה על זכויות חיילים מול הצבא

כמי ששירת במערך התביעה הפלילית במשטר ישראל והוא בעל ניסיון רב בכל הקשור למשטרת ישראל, חקירות ביטחוניות כמו גם פליליות, עו"ד איליה מודע היטב לכל התחום המשיק בין הצבא לבין התחום הפלילי, מכיר מהיסוד את זכויות החיילים כפי שהן מופיעות בפקודות ומטפל במקרים שבהם נדרש ידע זה, או כאשר מדובר רק בייצוג משפטי בגין נזק שנגרם בגלל התעלמות מפקדים ממצבים שונים, בהם שלילת טיפול רפואי או סיכון חייו ובריאותו של החייל, חריגות מסמכות או עבירות אתיות שונות גם בתחום הרשלנות הרפואית. כפיפותם של החיילים למערכים שונים עלולה לגרום לכך שהם נופלים בין הכיסאות פעמים רבות. רק מי שמכיר היטב את המערכות הציבוריות השונות מעשרות שנות עבודה אתן יודע גם כיצד להצביע על הכשל בהן ולהשיג את זכויות החיילים שמגיעות להם, עד שביעות רצונם המלא.

ייצוג המשפחה מול משרד הביטחון

למרבה הצער נוצר צורך בייצג משפחות לאחר מקרי אסון שונים, כפי שאנחנו שומעים לא פעם בתקשורת. משרד עו"ד איליה מתמחה בייצוג, ייעוץ וליווי משפטי של המשפחות גם לאחר תאונה מבצעית או תקרית ביטחונית, חלילה, תוך כדי ליווי התחקירים ומסקנותיהם כדי להפיק מהם את המיטב למשפחה, כפי שקובע החוק ומגיע להן לפי זכויותיהן. בתהליך הארוך של מיצוי ההליכים המשפטיים המשרד נשאר לצד המשפחה ותומך בה עד קבלת הפיצוי המגיע לה מהמדינה.

יולי 24, 2016 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים