GoldBiz אינדקס עסקים

דקה 90 – חיפוש דילים באינטרנט

0

נפלו עליכם כמה ימים של חופש, אתם מרגישים שאם אתם לא יוצאים לחופשה ממש עכשיו אתם פשוט הולכים לצאת מדעתכם. זאת בדיוק הסיבה שבגללה הומצאו הדילים של הדקה ה-90 המאפשרים לכם ליהנות ממבצעים והטבות המתאפשרים רק עבור מי שמחכה לרגע האחרון.

דקה 90 – אלו מבצעים קיימים במקרים אלו?

לפעמים שווה מאוד לחכות דווקא לרגע האחרון. במקרים של ביטולים, או במקרים בהם דילים שונים לא נמכרו בזמן ונותרו עוד כמה חבילות אחרונות, סוכני הנסיעות יעדיפו למכור את חבילות הנופש במבצעים אטרקטיביים במיוחד. כך שאם מזדמן לכם לטוס ברגע האחרון, תמיד כדאי לבדוק את האלטרנטיבה הזו.

דקה 90 – למה כל כך שווה לחכות לה?

אם נודה על האמת, לא תמיד שווה לחכות לדקה האחרונה. במיוחד לא כשמדובר על נופש משפחתי. מבצעים כמו מבצעי דקה 90 רלוונטיים עבור נסיעה זוגית או נסיעת יחיד. במקרים כאלו אין חשש שלא יהיו מקומות על הטיסה. חשוב לקחת בחשבון כי מדובר בכרטיסים האחרונים ושמספר המקומות בדרך כלל מאוד מוגבל.

בכל אופן, שווה להיות עם האצבע על הדופק ולבדוק מדי פעם דילים שונים באינטרנט. מדובר בדילים משתלמים, שיאפשרו לכם לחסוך הרבה כסף לפני הנסיעה שלכם לחופשה. הדילים הללו כוללים כרטיסי טיסה וחופשה בבית מלון. לעיתים מדובר בנופשונים על בסיס הכל כלול, לפעמים ההטבה כוללת גם השכרת רכב לכל משך החופשה.

דקה 90 – עד כמה ההנחה היא משמעותית?

מדובר בהנחה מאוד משמעותית, הנעה בדרך כלל בין עשרים ולעיתים אפילו עד שבעים אחוזים מהמחיר המקורי של חבילת הנופש. אין ספק כי מדובר בחבילה משתלמת במיוחד. אין ספק כי כדאי מאוד לבדוק את המבצעים המוצעים באינטרנט לפני יציאה לחופשה.

למה זה כל כך זול?

הסיבה למחירים הזולים של הדילים באינטרנט נובעת לרוב משני מקרים. קודם כל, סגירת דילים באינטרנט חוסכת את שכר הטרחה של סוכן הנסיעות. מדובר בדילים ליעדים שנקבעו מראש כולל סגירה מול בתי מלון ולעיתים גם אטרקציות שונות במהלך החופשה. שום דבר לא נסגר רק במיוחד בשבילכם, אלא עבור כל מי שבחר לצאת לנופש הזה, לכן אין סיבה שתשלמו על כך.

הסיבה השנייה למחירים הזולים נעוצה בעובדה שלא כל הכרטיסים נמכרו מראש. הדרך של סוכני הנסיעות לגזור קופון על היוצאים לנופש היא קניה של מספר חבילות נופש. בדרך זו מציעות להן חברות התעופה וגם בתי המלון נופשונים במחירים זולים ואטרקטיביים יותר.

במקרים בהם סוכנויות הנסיעות לא מצליחות למכור את כל מכסת הכרטיסים אתם נהנים מההפקר ופעמים רבות תוכלו לרכוש כרטיס טיסה הכולל נופש בבית מלון במחירי עלות ולעיתים אפילו פחות מכך.

איפה מוצאים דילים כאלה?

השיטה הטובה ביותר למצוא נופשונים מסוג זה היא פשוט על ידי חיפוש ברשת האינטרנט.

מחפשים צימר במירון בדקה ה90? נסו אותנו באתר צימרים במירון

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים