GoldBiz אינדקס עסקים

הוד ים המלח – המקום המושלם לחופשה

0

ים המלח הוא המקום המושלם ליהנות מחופשה שלווה, נינוחה, ומפנקת. קשה להימנע מזה, ברגע שמגיעים לים המלח משהו באוויר המלוח שנכנס לגוף בכל שאיפה מכניס את הגוף שמצב של שלווה והרפייה. ים המלח נמצא בין גבול ישראל וירדן הוא המקום הנמוך ביותר בעולם ונמצא בין ההרים לבין מדבר יהודה. ים המלח הוא יעד תיירותי מבוקש עבור אנשים רבים המגיעים אליו כדי ליהנות המינרלים הטבעיים שיש רק בים המלח.

מיקום המלון הוד ים המלח

מלון הוד ים המלח הנמצא בחלקו הצפוני של ים המלח סמוך לעין בוקק באזור של בתי המלון בעיר מציע חווית חופש מושלמת עבור אנשים שמחפשים להירגע וליהנות מכל מה שיש לים המלח להציע. מלון הוד ים המלח הוא מלון בדירוג של ארבעה כוכבים אשר מציע חדרים משופצים וחדשים לחוויית אירוח מושלמת עבור המבקרים בו. כל החדרים במלון מצוידים במערכת מיזוג אוויר, טלפון, טלוויזיה בכבלים, מיני בר, ערכה להכנת קפה, וכספת. אורחי המלון נהנים מהנוף המרהיב של מדבר יהודה מצד אחד או מנוף על ים המלח מהצד השני.

מה במלון?

במלון הוד ים המלח תוכלו למצוא מסעדות מגוונות המציעות חוויה קולינארית ייחודית המסעדה המרכזית במלון "מסעדת כפות תמרים" מציעה תפריט בינלאומי עשיר של אוכל משובח. הבר במלון מציע ארוחות קלות, חטיפים, מאפים, ארוחות חלביות, סלטים ושתייה קלה. תוכלו לשבת במרפסת הבר וליהנות מהנוף המדהים שנשקף מים המלח. כמו כן ליד מתחם הספא של המלון נמצא בא משקאות סחוטים וטבעיים להשלמת חווית הטיפולים הניתנים במתחם.

פינוקים ופעילויות

מלון הוד ים המלח מציע מתחם ספא ייחודי ומפואר הכולל בריכת גופרית סאונה יבשה, סאונה ורטובה, בריכות ג'קוזי, בריכה של מי מלח, וכמובן חדרי טיפולים המציעים מגוון של טיפולי יופי, קוסמטיקה, עיסוי והרפיה מכל הסוגים. במלון תוכלו ליהנות מבריכה גדולה המשקיפה לעבר ים המלח ומוקפת בכיסאות ומיטות שיזוף, בריכה לפעוטות. כמו כן תוכלו ליהנות מחדר כושר משוכלל ומאובזר ואחרי האימונים תוכלו ללכת לשכב על חוף הים הפרטי של המלון. כמו כן במהלך היום תיהנו מהפעלות, מוזיקה, והרקדות של צוות הווי ובידור, עבורכם ועבור הילדים הקטנים. תוכלו ליהנות מהרצאות וסדנאות בנושאי רוחניות. ובשעות הערב תוכלו ללכת למועדון מינוס 400 הידוע כמוקד משיכה לבלייני האזור הנמצא בסמיכות לבית המלון הוד ים המלח.
המלון מפעיל שירות חדרים, שירותי כביסה, ניקוי יבש, מרכזי כנסים ואירועים, חנייה מוסדרת חינם לאורחי המלון, מעליות, ובית כנסת. במלון.

טיולים מסביב

מלון הוד ים המלח נמצא במיקום אידיאלי שממנו ניתן לצאת לסיורים וטיולי באתרי הטבע המדהימים שקיימים במדבר יהודה. אזור ים המלח, שמורת הטבע עין גדי, מצדה, מערת הקמח עמוד אשת לוט שמורת עינות צוקים, נחל ערוגות ועוד שלל מקומות מרהיבים באזור.

 

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים