GoldBiz אינדקס עסקים

חזיות הריון והנקה

0

כאישה, את עוברת תקופה של הריון ולאחר מכן הנקה. זוהי תקופה נפלאה שבה את שותפה למעשה לאחד מפלאי הבריאה הגדולים ביותר בעולם. עם זאת, תקופת ההריון וההנקה אינה תקופה קלה. היא כוללת שינויים במצבי הרוח, דיכאונות וחרדות, וכמובן גם שינוי במבנה הגוף. עוד במהלך ההריון מבנה החזה גדל ולפעמים נוצר הצורך לרכוש חזייה מתאימה למשך כל התקופה. ולכן כדאי להתעניין בנושא חזיות הריון והנקה.

חזייה להריון

שינויים בגוף אינם דבר נעים במהלך ההריון, בייחוד כאשר את מגלה שהחזייה שישבה עלייך באופן מושלם כבר לא מתאימה לך. אם את מרגישה שהחזה שלך הולך וגדל ככל שמתקדמים חודשי ההריון, זה הזמן לרכוש חזיית היריון. חזיית הריון היא בעצם חזייה לכל דבר, רק במידות גדולות יותר. אם את מתלבטת לגבי הגודל המתאים של החזייה, אל תתביישי לשאול את המוכרת בחנות. על פי רוב ניתן לבצע התאמה בין מבנה החזה שלך לחזייה שתעניק לך מראה מכובד ואופנתי. כמו כן, ישנן חזיות הריון והנקה המותאמות במיוחד לשינויים הקטנים של החזה במהלך ההריון. בסופו של דבר, אם לא תנסי, לעולם לא תדעי, ולכן חשוב למדוד כל חזייה פוטנציאלית שאת מתכננת לקנות.

חזייה להנקה

תפקידה של חזיית ההנקה הוא לעזור לך במהלך כל התקופה הנפלאה והמורכבת של ההנקה. כל מי שהתנסתה אי פעם בהנקת התינוק הרך יודעת שהחזייה הרגילה אינה מתאימה כלל לפעולה הדורשת התפשטות חלקית תמידית. וכך מוצאת את עצמה האם הטרייה פותחת את החזייה הרגילה במהלך ההנקה ומסדרת אותה על עצמה בסיומה, פעולה הדורשת מספר פעולות פעם אחר פעם. זאת ועוד, חזייה רגילה ובלתי מותאמת להנקה עלולה לגרום לכאבי גב וצוואר. חזיות הנקה מותאמות במיוחד לפעולה זו. בדרך כלל הן אינן מגיעות עם ברזלים כדי לא להכביד על השדיים הגדושות בחלב בלאו הכי, והן כוללות פתח מיוחד להנקה שאפשר לפתוח בתחילת ההנקה ולסגור בסיומו, מבלי הצורך להוריד את החזייה כלל. ולבסוף, חזיות הנקה הן חזיות טובות ה"מחזיקות" את החזה השופע במהלך כל תקופת ההנקה.

כיצד לבחור חזיות הריון והנקה

בחירת חזיות הריון והנקה אינה דבר של מה בכך. אם אתן רוצות להרגיש בנוח במהלך כל תקופת ההריון ולאחר מכן להניק בבטחה מבלי להוסיף לעצמכן כאבי צוואר מיותרים, מומלץ לבחור את החזייה המתאימה. אלה כמה טיפים לבחירת חזיית הריון והנקה:

  • איכות הבד – בחרי חזייה מבד איכותי הסופג זיעה, כדי למנוע גרד ושפשופים של העור במהלך ההנקה.
  • חזייה גמישה – ישנן חזיות המותאמות במיוחד לתקופת השינויים הגדולה של ההריון וההנקה, ומשום כך המבנה שלהן מותאם לגוף ולשינויים שהוא עובר. וכך, גם אם החזה יגדל במהלך ההריון וההנקה, החזייה הגמישה עדיין תתאים לך.
  • נוחה לניקוי – טיפות החלב שמשאירה ההנקה על החזייה מצריכות ניקוי תמידי שלה. משום כך, חשוב לבחור חזייה מבד שניתן לנקות בקלות באמצעות מכונת כביסה. אינך רוצה למצוא את עצמך מנקה ידנית חזייה עדינה שאינה מותאמת להריון והנקה.
מאי 21, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים