GoldBiz אינדקס עסקים

טעויות נפוצות באימון כושר והדרך להימנע מהן

0

במידה והחלטנו להתחיל להתאמן בעצמנו, בלי להירשם לחדר כושר או לתאם עם מאמן כושר אישי, צפוי לנו תהליך קשה שבמהלכו אנו עשויים לעשות אי אלו טעויות קטנות וגדולות. רובנו לא מגיעים מהתחום, כשכל מה שאנו רואים לנגד עינינו זה את מטרת היעד שלנו, בלי התחשבות בפרמטרים שונים. מסיבה זו אנשים רבים עושים טעויות שעלולות לפגוע להם בתהליך הירידה במשקל. הרבה פעמים הם אפילו לא יודעים שהם עושים טעויות, מכיוון שאין מי שמתקן אותם, והם חוזרים על טעויות אלו לאורך שנים. על מנת להימנע מטעויות אלו, יש להיעזר במאמן כושר אישי בחדר הכושר או בבית, לפחות בהתחלה, שיוכל לכוון אתכם תוך כדי למידה.

מדלגים על החימום. אימון ללא חימום הוא אולי מהיר יותר וחוסך לנו זמן, אך כשהאימון מתגבר והופך לקשה יותר ויותר, החסך בחימום יכול לגרום לפציעה. ניתן להתחמם על ידי ריצה, הליכה, קפיצה בחבל, סקוואטים ועוד פעילויות המעלות את הדופק ומזרימות את הדם.

זמן אימון אירובי שגוי. בין אם המטרה שלכם היא ירידה במשקל, כניסה לכושר או שריפת שומן, זמן אימון האירובי שלכם צריך לנוע בין 25-45 דקות.

תזונה. ללא תזונה נכונה, יהיה לכם קשה מאוד להגיע למטרות שלכם, וזה ידוע שאורח חיים בריא מורכב מפעילות גופנית ומתזונה ביחד. יש חשיבות גם למרכיבי התזונה שלכם לפני פעילות, בזמן פעילות ולאחר פעילות. מאמן הכושר שלכם יוכל להרכיב עבורכם תפריט מגוון, במקביל לתכנית האימונים וכך הוא יבטיח תהליך מבוקר.

טכניקה מוטעית או תכנית אימונים לא מותאמת. שימוש בטכניקה מוטעית יכולה לגרום לחוסר אפקטיביות במקרה הטוב או לפציעות במקרה הרע. תכנית אימונים לא מותאמת תהיה לא אפקטיבית גם היא, מכיוון שהיא לא תביא אתכם לשום מקום. עבודה עם מאמן כושר אישי תבטיח לכם מקסום תוצאות ומינימום פציעות.

מנוחה ודיבור יתר. הרבה אנשים מגיעים לחדר הכושר בשביל החברה ולא בשביל להתאמן, וגם אם אתם לא נמנים מהאנשים האלה, יכול מאוד להיות ש"תדבקו" בזה. ההמתנה למכשיר שרציתם יכולה גם היא לעלות לכם בזמן יקר ובסופו של דבר השעה שהקצבתם לעצמכם מכילה בתוכה הרבה פחות ממה שהייתם מספיקים אם הייתם לבד.

חוסר גיוון. חזרה על אותו אימון שוב ושוב גורם לירידה בתוצאות. הגוף שלנו מאבד את היכולת שלו להתקדם ואנו נרגיש שנתקענו. יש צורך לשנות את האימון אחת למספר שבועות או חודשים על ידי שינוי בתרגילים, בסטים או בחזרות או להעלות את רמת הקושי או מספר החזרות בכל סט.

מאי 11, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים