GoldBiz אינדקס עסקים

מלון אגמים אילת – חוויה מיוחדת במינה

0

רובנו טרודים רוב ימות השנה בחיים תובעניים ומרתוניים וחולמים על היום בו נצא לחופשה. חופשה בה נוכל לנשום ברוגע, להשתחרר מהלחץ, להרפות את הקצב, לעבור לקיום שקט של אי תאילנדי מול מים כחולים, הרחק מטרדות היומיום.

מלון אגמים – חוויה מיוחדת במינה

מלון אגמים הוא המקום המושלם להתפנק בדיוק בחופשה ובנופש מהסוג הזה. מלון אגמים, בשונה ממלונות אחרים השמים דגש על גודש פעילויות ומופעים רועשים, דואג שאורחיו ייהנו מנופש אמיתי לגוף ולנפש.
אורחיו של מלון אגמים פשוט נסחפים לחוויה אחרת, של חופש אמיתי, התרחקות מכל מה שרועש, מלחיץ, עמוס ודחוק. זו התפישה עליה מושתת מלון אגמים וכל דבר בעיצובו ובהתנהלותו מכוון אליה: להשרות שלווה, לפנק בכל דרך אפשרית והרמונית את החושים והמחשבות, לספק לגוף את הדברים החשובים שהם הבסיס לנופש אמיתי.
למשל, מה יותר בסיסי לנופש משינה? ואולם, ברוב המלונות פולשים קולות מוזיקה ורמקולים לחדרי האורחים במשך שעות, וברוב המלונות נאלצים אורחים להתעורר מוקדם משרצו כדי להספיק להגיע לארוחת הבוקר. לא זה מנהגו של מלון אגמים. כאן אין הפעלות קולניות ברמקול והמוזיקה המתנגנת היא מוזיקת צ'יל אאוט רוגעת המלטפת את האוזן ונוסכת שלווה בגוף. ארוחת הבוקר מוגשת עד 12 בצהריים כדי לאפשר לאורחים שינה מלאה ואמיתית.

מלון אגמים – שונה מכל מלון אחר

שלווה אמיתית מגיעה אלינו גם דרך העיניים. מלון אגמים תוכנן כדי לספק גם לעיננו את ההרמוניה שהיא אוהבת. המלון איננו מגדל מגרד שחקים. שלוש קומותיו פרושות על שטח גדול ומרווח ומקנות תחושת מרחב פתוח ונינוחות. צבעים נעימים שוטפים את העין הקולטת כמעט מכל מקום את הלגונה הכחולה שהיא לב המקום, כן, מלון אגמים, כבר בשמו מכין אותנו לתכלת אגם שוקט.

מלון אגמים – ליהנות מכל העולמות

מלון אגמים מציע את פינוקיו לכולם. ישנם חדרים המותאמים לזוגות, חדרים למשפחות בסדרי גודל שונים, וחדרים העונים לצרכים של נכים. גולת הכותרת של מלון אגמים הם חדרים על המים. לחדרים אלה גישה ישירה ללגונה. דלת זכוכית וכמה צעדים מפרידים בין המיטה לבין הלגונה הכחולה הנשקפת אל האורחים במרחק נגיעה. שירות אינטרנט, חדר כושר ומועדון ספא עומדים לשירות האורחים תמורת תשלום.
מלון אגמים מציע גם לילדים איכות של נופש רוגע. מועדון ילדים עם מדריכה צמודה מעסיק את הילדים בפעילות יוצרת וחושבת כמו תיאטרון, משחקי דמיון ומתקנים מאתגרים. גם הילדים נסחפים לאווירה השקטה, לקולות הנמוכים ולקצב הרוגע הפועם במקום. ועם זאת, במרחק כמה דקות נסיעה נמצא לב העיר השוקק והתוסס עם מיטב האטרקציות של אילת, כולל חוף ים, טיילת, קניונים ובתי קפה. מלון אגמים ממוקם במקום המספק לאורחיו תחושת ניתוק ושקט, ובד בבד מאפשר להם ליהנות מכל מנעמי העיר בטווח קרוב.

במלון בר, 'מקיאטו,' בו אפשר לשבת בערבים בחלל מעוצב ומואר עמומות, ולסיים את היום בליווי משקה איכותי ומוזיקה נעימה.

 

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים