GoldBiz אינדקס עסקים

עורכת דין רשלנות רפואית

0

אתם חושבים שסבלתם ממקרה של רשלנות רפואית, אך אינכם יודעים כיצד לפעול או איך למצוא עורכת דין רשלנות רפואית? הנה כמה עצות שסייעו לכם!

מהי רשלנות רפואית?

מקרים של רשלנות רפואית הינם נפוצים בתחומי הרפואה השונים ונובעים מסיבות מגוונות. רשלנות רפואית יכולה להתרחש במידה ולא ניתן למטופל מידע מלא על הסיכונים הכרוכים בו ותהליך ההחלמה שהוא כולל. למשל במקרים רבים של תביעות בנושא ניתוחים קוסמטיים שהסתבכו, המטופלות ציינו שהיו נמנעות מהניתוח אילו ידעו כי ביכולתו לסכן אותן. רשלנות רפואית יכולה לנבוע גם מכך שלא ניתן הסבר על חלופה לטיפול הרפואי או מהסתמכות על פענוח שגוי של בדיקה כדוגמת מיפוי לב מבלי לבדוק אותה בשנית שהובילה למתן טיפול שגוי לחולה. זאת מכיוון שלו היה ניתן במועד הטיפול המתאים למצבו הרפואי של האדם, היה סובל מנזקים פחותים או שהיה מוותר עליו במידה שידע כי הוא עשוי לסבול מנזקים חמורים.

איך בודקים אם היה מקרה של רשלנות רפואית?

בכדי לבדוק אם התרחשה רשלנות רפואית ישנו צורך לבקש חוות דעת מרופאים המומחים בתחום שבו התרחש הטיפול הרשלני. זאת בכדי שיהיה ניתן להוכיח באמצעות חוות הדעת כי התקיימה רשלנות רפואית בטיפול שניתן לאדם שכתוצאה שממנו נגרם לו נזק ממשי וישנו קשר בין הטיפול שניתן לו על ידי הצוות הרפואי להתדרדרות במצבו הבריאותי ולנזקים שמהם הוא סובל כיום.

על כן, חשוב לפנות לעורכת דין רשלנות רפואית כדוגמת גלית קרנר בעלת הניסיון הרב בתביעות מסוג זה ועובדת עם צוות מיומן של רופאים בתהליך בדיקת התביעה. במשרדה עובדים רופאים בעלי בתפקידים בכירים כמנהלי מחלקות בבתי חולים מעניקים שירות לקהל לקוחותיה ומאפשרים להם לקבל חוות דעת רפואית מקצועית ומהימנה.  כמו כן, קיים בו צוות עורכי דין מיומנים בעלי הבנה מעמיקה בתחום שנובעת מכך שהינם גם בעלי ידע רפואי מקצועי בהיותם בעלי הכשרה נופת של רופאים או אחיות.

אז צרו קשר בהקדם בכדי לקבוע פגישת התייעצות ללא תשלום עם עו"ד גלית קרנר בכדי להעריך את שווי תביעתכם בכדי שתוכלו לממש את זכויותיכם על פי חוק באופן מקצועי ומהיר.

 

ינואר 25, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים