GoldBiz אינדקס עסקים

קראון פלאזה אילת – גישה מהירה למרכז העיר

0

בית המלון שוכן על חוף הים באילת ומציע גישה מהירה אל טיילת אילת, מועדונים ומרכזי הקניות בעיר. מלון קראון פלאזה אילת מספק חווית נופש מיוחדת לצעירים ומשפחות עם ילדים מכל רחבי העולם. המלון מונה 266 חדרים אשר מציעים נוף ים ומגוון פינוקים ומתקני נופש.

מלון קראון פלאזה אילת מציע מגוון עצום של פעילויות לילדים תחת השגחת מדריכים ואנשי צוות המלון. ההורים רשאים להשתתף גם כן בפעילויות יחד עם הילדים או לבלות זמן איכות זוגי על שפת הברכה או בשאר מתקני המלון. בעבור הילדים מציע המלון ברכות שחייה מתאימות המכילות מתקנים מתנפחים ושירותי הצלה ועזרה ראשונה. בתוך המלון פועל מועדון לילדים אשר מציע משחקי וידאו, ספרים, סרטים ופינות יצירה. בעבור הפעוטות פועל במלון מועדון ג'ימבורי ושירות שמרטפות על ידי מדריכי ילדים מנוסים.
האטרקציה המרכזית שמציע המלון לילדים ומשפחות הוא מועדון הבאולינג של קראון פלאזה אילת . המועדון מאפשר משחקים משפחתיים מלאי בצחוק ורגעים בלתי נשכחים. בשעות הערב מציע צוות הבידור של המלון מופעי בידור ומופעי מוזיקה וריקודים.

פינוקים מיוחדים במלון

חובבי הספורט נהנים לבלות בחדר הכושר הממוזג ובמגרשי הטניס ומגרשי בפינג פונג של קראון פלאזה אילת. מדריכי הכושר של המלון מלווים את האורחים במהלך האימון הגופני ומסייעים בהתאמת ציוד הספורט המתאים וסוג האימון המתאים לכל גיל. לאחר תום האימון ניתן להתקרר בברכת השחייה של המלון ולסיים את הים בספא המפואר של המלון.

בתוך מלון קראון פלאזה אילת פועל ספא ומועדון בריאות אשר מעניק עיסויים, אמבטיות רפואיות, טיפולי אבנים חמות, טיפולים קוסמטיים ומתקני סאונה וג'קוזי. המסעדות במלון מגישות ארוחות בוקר וארוחות ערב לאורחים מתוך תפריט עשיר של מטעמים. פרט למסעדות מפעיל מלון קראון פלאזה אילת בר משקאות אקטיבי ובר משקאות בריאות.

בשעות הערב מציע צוות הבידור של קראון פלאזה אילת מופעים, טורניר באולינג, רחצה ליליה בברכת השחייה, הקרנת סרטים ועוד. קרבת המלון אל הטיילת ומרכז העיר מאפשרת גישה נוחה אל המועדונים והפאבים של אילת. בתוך המלון פועלים בר ומסעדות אשר מגישות אוכל ומשקאות עד לשעות הקטנות של הלילה.

חדרי ירח דבש לזוגות

ירח הדבש וליל הכלולות הם אירועים משמעותיים ומרגשים בחיי זוגות צעירים. את ירח הדבש מבלים במלון קראון פלאזה אילת בסוויטות מפוארות ורומנטיות. בתוך הסוויטה ממתינים לזוגות מבחר פינוקים אשר כוללים שוקולדים, שמפניה, חלוקים רכים, ארוחות המוגשות אל תוך החדר ועוד. הסוויטה הנשיאותית במלון היא המפוארת מכולם ומכילה ג'קוזי מפנק, פינות ישיבה, פינת טלוויזיה ומרפסת רחבה המעניקה אפשרות להשתזף בפרטיות.

חווית הנופש במלון מותאמת לזוגות, משפחות וקבוצות צעירים בחופשה. צוות המלון עמל בכל שעות היממה בכדי לספק לאורחים שירות איכותי, יעיל ומהיר. שפע המזון, מגוון הפעילויות, רמת השירות הגבוה וההקפדה על ניקיון ותקינות מתקני המלון מעניקה לאורחים חווית נופש מהנה ומלאה בחוויות. אורחים רבים שבים וחוזרים לבלות במלון קראון פלאזה אילת שנה אחר שנה.

 

יוני 22, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים