GoldBiz אינדקס עסקים

רויאל ביץ אילת – להקדים הזמנה לחופשה

0

לאלו מכם שלא מתפשרים על חופשה יוקרתית ומלכותית. מלון רויאל ביץ אילת עונה לחוסר הפשרות שלכם במלוא מובן החופשה. הפינוקים גדולים ויוקרתיים ועונים לכיס שלכם עד השקל האחרון שתוציאו. השירות של מלון רויאל ביץ אילת דורג כבר בעבר ובהווה ובטח בעתיד כאחד מהשירותים האיכותיים והגבוהים שיש במלונות בארץ ובייחוד באילת.

דברים טובים כן באים בגדול. מלונות יוקרה בארץ משקיעים מחשבה עד הפריט האחרון עבור אורחיו וכיאה למלונות יוקרה מלון רויאל ביץ אילת מוביל בתחומו ובעיר אילת. גדולי עולם כבר שהו וביקרו בו. סלבים מעדיפים לסמן את החופשה הישראלית במלון המלכותי ומשריינים כבר בחורף מקום טוב לנפוש בו.

מלון רויאל ביץ אילת שייך לרשת ישרוטל שאינה מתפשרת על איכות השירות והנוחות ברשת מלונותיה ברחבי הארץ. ייחודו של בית המלון ניכר בשירות האישי שכול אורח ואורח זוכה לקבל בחיוך ואדיבות שאין לה גבול. כבר בכניסה למלון תפגשו את הבל בוי שלא ייתן לכם להמתין עם המזוודות הכבדות אפילו אם הגעתם בשיא העונה, לא תרגישו בכך.

טרקלין פלוס מתוקים

זירת העסקים נמצאת במעלי מלון רויאל ביץ אילת . אנשי עסקים נהנים מטרקלין יוקרתי ומעורר השתאות . בית המלון דואג שתאנו ממנעמי פה מתוקים מבית יוצר של השפים של המלון. מאפי שוקולד שאין בשום מלון אחר, בהבטחה מלאה. מיקומו הסופר מרכזי מאפשר לכם לחנות את הרכב בחניית המלון עד תום החופשה, מה שתורם לכם להגיע לכול מקום אטרקטיבי ותיירותי בעיר בשתי רגליים בהליכה קצרה ומהנה.

הטרקלין כפי שמוזכר בתחילת הפסקה מאובזר בעמדות מחשב מתקדמות ומוקף בבופה עשיר שמתחלף כול הזמן גם בלי שתרגישו. מטעמים וסוגים שונים של עוגות ועוגיות ושהות שקטה לעבודה פלוס חופשה מדהימה יוצר שלמות וכיף. אם גם אתם אוהבם להשתכשך עם קהל מנומס ומתורבת תוכלו למצוא אותם רק במלון רויאל ביץ אילת.

כמה מילים על חדרי מלון

מלון רויאל ביץ אילת קודם כול זה החדרים המושקעים בעיצובים ובנוחות בלתי נתפסת . אם ניתן מילה אודות הסוויטות לא נגזים אם נאמר שמדובר בסוויטות מושקעות ביותר שנראו בבתי המלון בארץ. יש קונספט רוייאלטי מיוחד במינו בחדרים ובסוויטות , את זה תראו מיד בכניסה לאחר שכרטיס המפתח שלכם יהבהב בירוק.

בסוויטות ובחדרים יש פינוקים שממתינים לכם וסופרלטיבים של וי.איי.פי. כיאה לאנשים חשובים מאוד. למעשה כול אורח שמגיע לנפוש במלון רויאל ביץ אילת הוא חשוב מאוד בין אם הוא איש עסקים או רק אורח שמבקש נופש או סופ"ש יוקרתי במיוחד. במילים פשוטות יותר, נסכם את המאמר לאלו מכם שמעדיפים לנפוש באופן יוקרתי במיוחד … כול הדרכים מובילות לרויאל ואחר כך לביץ.

 

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים