GoldBiz אינדקס עסקים

אופטיקאים – כדי לראות טוב יותר

0

אופטיקאים – בעלי המקצוע שיעזרו לכם לראות טוב יותר!!

אופטיקאים הם בעלי מקצוע שרכשו ידע מקיף ורחב בתחום הראייה והדרכים לשיפורה. נוסף על הידע המקצועי, אופטיקאים צריכים להיות בעלי עין חדה לפרטים, בעלי חוש אופנה ובעלי יחסי אנוש מצוינים. עליהם להיות מעודכנים ולהתעדכן כל הזמן בחידושי הטכנולוגיה בתחום האופטיקה ובעזרי הראייה החדשים.

 הכול על אודות עבודת האופטיקאי

אופטיקאים רבים מחזיקים חנויות אופטיקה. יום העבודה שלהם מתחיל בשעות הבוקר המוקדמות והם עוסקים במגוון נושאים.

אופטיקאים מבצעים בדיקות ראייה – לביצוע הבדיקות נעזרים האופטיקאים במכשור מקצועי וחדיש. יש להם מכשירים לבדיקת ראייה ומכשירים מקצועיים לבדיקת שדה ראייה, הם מבצעים בדיקה מערכתית של העין, בדיקה של המערכת העצבית והשרירית המקיפה את העין, בודקים את חדות הראייה ואת שבירת האור.

חנויות אופטיקה מוכרות משקפיים. האופטיקאי ירכיב את העדשות ויתאים אותן למסגרת בהתאם למרשם הרפואי ולאסתטיקה. לעתים הלקוח יגיע עם מרשם רפואי שקיבל מרופא העיניים ולעתים יבצע האופטיקאי את הבדיקות בעצמו וימליץ על סוג העדשות ועל המספר שלהן.

גם בעת קניית משקפי ראייה וגם משקפי שמש, חשוב לשים לב לנוחות, למסגרת ולעדשות איכותיות. בעת מכירת המשקפיים יידרש האופטיקאי לשלב בין המקצועיות לבין האופנה. שוק המסגרות של המשקפיים, הן משקפי ראייה והן משקפי שמש, מושפע מהאופנה. מעצבי אופנה עולמיים עוסקים בעיצוב המסגרות ומובילים את הטרנדים האופנתיים בתחום, הם משפיעים על בחירת הצורה,  ל בחירת הצבע ועוד. היופי חשוב, אך בבחירת מסגרת למשקפיים חייב האופטיקאי להדגיש את האיכות, את הנוחות ואת ההתאמה האישית לכל לקוח. יש לוודא שמסגרת המשקפיים לא תכביד על החוטם, עליה להיאחז בנוחות סביב האוזניים ולהיות יציבה, גם בכל תזוזה קלה.

חנויות אופטיקה מוכרות עדשות מגע – משחר ההיסטוריה סובלים בני האדם מהפרעות ראייה כשההפרעה העיקרית היא הסטת מוקד הראייה מהמרכז. שנים רבות הפרעות הראייה טופלו באמצעות הרכבת משקפיים. בשנים האחרונות, הודות לפיתוח של חומרים חדשים, לא חייבים להרכיב משקפיים. עדשות מגע מחליפות בהצלחה את עדשות המשקפיים. יש סוגים שונים של עדשות מגע, יש עדשות מגע רכות ויש קשות, אופטיקאי מיומן ומקצועי ידע להתאים לכל לקוח את העדשה המתאימה.

עדשות מולטיפוקל הן עדשות המאפשרות ראייה למספר אורכי מוקד. הן משמשות לראייה למספר מרחקים ללא צורך להחליף משקפיים לפני כל פעולה שונה או להסיר אותן. חנויות אופטיקה מוכרות עדשות מולטיפוקל לפי מרשם של רופא עיניים או אופטומטריסט.

איך לבחור חנויות אופטיקה

  • לפי המקצועיות – אם אתם מבצעים בדיקות עניים בחנות אופטיקה, מומלץ לבקש לראות את ההסמכה של האופטיקאי.
  • לפי המלצות – חנויות רבות מתחרות על לבו של כל לקוח. לכן, אם יש לכם המלצות על חנויות טובות ומקצועיות, כדאי לבחור בהן. גם באתרי האינטרנט תוכלו למצוא המלצות ומידע אמין על החנויות המובילות.
  • לפי המחיר – אומנם בעת קניית משקפיים, האיכות היא הפרמטר המרכזי, אך עדיין יש פער מחירים גדולים בין החנויות השונות, פערים שלא תמיד מוצדקים. לפני שאתם בוחרים חנות, ערכו סקר שווקים וערכו השוואה על בסיס נתונים שווים.

 

אוקטובר 25, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים