GoldBiz אינדקס עסקים

איך בוחרים הפעלות לימי הולדת?

0

אם אתם מארגנים לילדכם יום הולדת המכיל בתוכו מגוון אורחים מכל הגילאים הכוללים משפחה וחברים, אתם וודאי חושבים לא מעט על התוכן ביום ההולדת. להתאים תוכן רלוונטי ליום ההולדת אשר יעניין גם ילדים וגם מבוגרים, זה בהחלט לא דבר קל. אך, אם אתם מעוניינים שיום הולדת של ילדכם יהיה אירוע בעל הצלחה מסחררת, אשר בו ייהנו כל האורחים שלכם מגדול ועד קטן, תוכלו לבחור בהפעלות לימי הולדת של אלחנן בר.

מיהו אלחנן בר?

אלחנן בר, קוסם, להטוטן ואמן אשליות בין לאומי, התחיל את דרכו באנגליה וצרפת בשנת 2004 ולמד ממיטב האמנים בתחום. אלחנן מבצע קסמי בדולח, קסמי קלוז אפ, להטוטי אש ולהטוטי ג'גלינג וכן, עורך סדנאות שונות שמלמדות את התחום לכל מי שרוצה. מלבד זאת, הפעילויות יום הולדת של אלחנן בר, מתאימות למגוון רחב של אוכלוסייה. כך, שכאשר תבחרו בו ליום הולדת המכיל אוכלוסייה מגוונות מבחינה גילאית, תוכלו לדעת בוודאות שכולם ייהנו ויצאו מרוצים בסופו של האירוע. וכמובן, שמי שיהיה הכי מרוצה מיום הולדת חווייתית ואיכותית יהיה חתן יום ההולדת, הלא הוא ילדכם האהוב.

מה כוללות הפעלות ימי הולדת של אלחנן בר?

הפעלות ימי הולדת של אלחנן בר, כוללות,  מופעי קסמים וקלוז אפ, בהשתתפות האורחים., סדנת ג'גלינג בה מלמד אלחנן כיצד לבצע ג'גלינג בעזרת ילד יום ההולדת, להטוטי אש מרהיבים ומופעי קריסטל מדהימים. כמו כן, בתחילת האירוע יעבור אלחנן בין האורחים בתחפושת פיטר פן על קביים גבוהות, ישעשע את האורחים ויסב לכולם נחת והנאה.

אין ספק שהבחירה הטובה ביותר עבור כל הפעלת יום הולדת, היא הבחירה באלחנן בר. בעזרת הפעילויות המיוחדות של אלחנן לימי הולדת, יום ההולדת תהיה אירוע בלתי נשכח, אשר כולם לא יפסיקו לדבר עליו עוד הרבה זמן לאחר שהוא נגמר.

להזמנות ולפרטים נוספים 0524-817781 או צרו קשר

אוגוסט 14, 2016 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים