GoldBiz אינדקס עסקים

איך בוחרים חברת הובלות?

0

עוברים דירה? ההוצאות שלכם גם ככה מרובות? מחפשים חברת הובלת דירה ? הפחידו אתכם שהזול הוא היקר והחפצים שלכם בסכנה? אין כל סיבה לדאגה! ירדן הובלות היא הפתרון שלכם להובלת זולה אך מקצועית, אמינה ובלתי מתפשרת.

למה צריך לשים לב?

מזל טוב! אתם עוברים דירה!  כעת, כשברצונכם למצוא חברת הובלות עליכם לשים לב ולבחון מספר דברים:

  1. עמידה בזמנים- אינכם רוצים להגיע ליום המעבר ולגלות שחברת ההובלות מתעכבת ועליכם להמתין לה מספר שעות או אפילו לדחות את ההובלה ביום, לכן הקפידו כי החברה שבחרתם עומדת בזמנים ומדייקת.
  2. מקצועיות ואמינות- החפצים והרהיטים שלכם חשובים לכם ולכן, אל תתפשרו להזמין חברת הובלות בלתי מקצועית שתסב להם נזק, תגרום לשריטות, שברים, סימני מכות ועוד.
  3. ביטוח ואחריות- לצערנו, תקלות עלולות לקרות ולכן חשוב לוודא כי לחברת ההובלות שלכם קיימת תעודת ביטוח בתוקף שתזכה אתכם במקרה של נזק שנגרם באחריותה
  4. מחיר- טווח מחירי הובלות הדירה הוא רחב ועלול להשתנות בין חברה לחברה, בין עונות השנה ותקופות הביקוש, בין כמות החפצים אותם יש להוביל ועוד. אנו יודעים כי בתקופת מעבר דירה ההוצאות הן מרובות ולכן חשוב למצוא חברת הובלות זולה אך בלתי מתפשרת.

יש לצין כי בכל הקריטריונים הללו ועוד רבים אחרים עומדת חברת ההובלות ירדן הובלות.

ירדן הובלות

חברת ירדן הובלות הוקמה לפני כשבע שנים על ידי צוות מובילים מנוסה ואחראי שחפץ בהקמת חברת הובלות מקצועית, אמינה ובלתי מתפשרת. ירדן הובלות מובילה דירות רק כאשר היא מוודאת את קיומו של הביטוח, הן ביטוח עבור החפצים והן ביטוח עבור צוות העובדים כדי למנוע תקלות או עוגמת נפש.

ירדן הובלות מובילה דירות בעיקר באזור תל אביב והמרכז, אך מתרחקת גם לפריפריה. חברת הובלות הדירה מתבצעת במקצועיות רבה על מנת להבטיח את שלמותם של החפצים שלכם.

כל זאת תוך עמידה בזמנים ובמחירים זולים והוגנים וללא תחרות.

אל תתלבטו. לא תמצאו חברת הובלות זולה יותר וטובה יותר מירדן הובלות. התקשרו עוד היום לירדן הובלות ותיווכחו!

פברואר 13, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים