GoldBiz אינדקס עסקים

איך לבחור חברת הובלות המתאימה לצרכיך

0

כשמגיע הרגע הגדול לעבור דירה, הארגזים כבר ארוזים וכל מה שנותר הוא להעביר אותם לבית החדש, כדאי לעצור לרגע ולחשוב על כל הדברים החשובים שיש לנו בארגזים האלה, ומי היינו רוצים שילווה אותנו בזמן המעבר. חברת ההובלות שנבחר להיעזר בשירותיה יכולה להשפיע לטובה או לרעה על כל התהליך.

איך לבחור את חברת ההובלות המתאימה לצרכיך

גודל החברה

חברת הובלות גדולה ומוכרת יותר יכולה לתת תחושה של רוגע בכך שיודעים שיש להם נהלים מסודרים, עובדים קבועים, ועוד. עם זאת, חשוב לזכור שבהרבה מהמקרים כשגודל החברה עולה, כך גם עולה המחיר איתו, אך לעתים השקעה זו שווה ומשתלמת.

ביטוח

חשוב מאוד לוודא שלחברה יש ביטוח, על כל צרה שלא תבוא. התקווה היא שהכל יעבור בשלום, אבל במקרה שמשהו נשבר, נאבד, או מאבד מערכו בצורה כזו או אחרת כדאי שיהיה ביטוח שיכסה על הנזק. לכן חברת הובלות רצינית תראה זאת על ידי ביטוח הובלות.

חפצים יקרים

אם חברת הובלות מציעה או אפילו ממליצה ללקוח להעביר חפצים יקרים או רגישים בעצמם, הדבר עלול להעיד על כך שהם לא סומכים על העובדים, או שהיו מקרים רבים בעבר של שבירת חפצים, ולכן מומלץ להזהר.

מחיר

המחיר צריך להיות סביר לכמות העבודה – כמות הארגזים, מרחק ההעברה, אריזת הארגזים על ידי חברת הובלות, ועוד פרטים רבים יכולים להשפיע על המחיר. תמיד כדאי לבדוק האם המחיר סביר – ניתן להשוות בין מספר חברות, או להתייעץ עם חברים על מנת לקבל רושם של מה נחשב סביר.

לקוחות קודמים

כל חברה שמכבדת את עצמה מתגאה בהישגיה הקודמים, ולכן תהיה מוכנה לספר על לקוחות מרוצים. אם החברה מסתירה לקוחות, או שהיא חדשה בתחום ואין לה היסטוריה של לקוחות מרוצים, אפשר לחשוש שהם אינם מנוסים דיו.

אחרי המחקר הרב שעשינו הגיע הזמן לעבור

בסופו של יום, חברת הובלות היא גורם מקצועי שאנחנו שוכרים את שירותיה, ומקווים שהשירות יעשה ברמה הגבוהה ביותר. חשוב להקפיד על כל כללי הבטיחות בבחירת החברה, ואז ניתן להאמין שיהיה בסדר.

דצמבר 5, 2016 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים