GoldBiz אינדקס עסקים

אינסטלטורים – פתרון לנזקי מים

0

אינסטלאטורים – לפתיחת סתימות, לאיתור נזילות ולכל בעיית אינסטלציה

מי לא מכיר את ההרגשה של סתימה בשירותים, דווקא בשעת לחץ, של דליפה או פיצוץ בצנרת או כל בעיה אחרת באינסטלציה. בכל בית, חדש וגם ישן, עלולות להיות בעיות הדורשות עבודה של אינסטלטור מקצועי. הדרך הטובה ביותר לבחירת אינסטלאטורים היא באמצעות המלצות. גם באתרי האינטרנט תוכלו למצוא המלצות של שרברבים מקצועיים הטובים ביותר באזור שלכם.

איך להתנהל נכון עם אינסטלטור?

הזמנתם שרברב, אתם מעוניינים לקבל את העבודה המקצועית ביותר במחיר הנמוך ביותר. איך עושים את זה?

לפני שאתם מזמינים כל בעל מקצוע, חשוב לערוך סקר שווקים ולהשוות מחירים. אך חשוב לדעת כי מחיר נמוך מדי עלול לאותת על אינסטלטור חדש, בלתי מקצועי ובלתי אחראי.

כדאי לסדר את החלל שבו אמור האינסטלאטור לעבוד לפני שהוא מגיע. סביבת עבודה נוחה ונעימה תייעל את העבודה, אתם תקבלו שירות טוב יותר ואולי אפילו זול יותר.

הראו ערנות כאשר האינסטלאטור נמצא אצלכם בבית. אל תנדנדו, אך הראו נוכחות ואל תחששו לשאול שאלות ולבקש הסברים.

חשוב לבחור אינסטלטור מקצועי ומיומן, אך גם סימפטי ונעים הליכות. לעתים האינסטלאטור ישהה בביתכם זמן רב וייכנס לכל מקום, גם למקומות האינטימיים בביתכם. יהיה יותר נעים לשהות בבית עם אינסטלטור מסביר פנים.

בחרו אינסטלטור העובד באזור שלכם, אינסטלטור שזמין בכל שעה משעות היממה. אם התיקון  אינו דחוף, כדאי להזמין אינסטלאטורים בשעות העבודה המקובלות. בשעות הערב והלילה האינסטלאטורים גובים מחירים יקרים יותר.

 

איתור נזילות – טיפים ועצות טובות

גיליתם נזילה בבית? קיבלתם חשבונות מים גבוהים מהמצופה? עוד לפני שהזמנתם שרברב כדאי לסגור את הברז הראשי ולבדוק את שעון המים. אם הוא ממשיך לעבוד, סביר להניח כי יש בביתכם נזילה ואתם חייבים להזמין אינסטלטור מומחה בתחום איתור נזילות.

צינור שהיו בו כבר נזילות בעבר הוא צינור רגיש המועד לנזילות נוספות. בקשו מהאינסטלאטור הצעת מחיר על הרכבת צינור חדש ושקלו את הנתונים. אולי זה משתלם.

איתור נזילות חייב להיעשות  הקדם האפשרי. ככל שתפעלו מוקדם, כך תחסכו נזקים רבים כמו רטיבות, כתמי עובש ועבודות תיקון נרחבות יותר.

חשוב להזמין אינסטלטור מומחה בתחום איתור נזילות ובעל ציוד חדיש ועדכני בתחום. רק באמצעות ציוד חדש ועדכני, ידע האינסטלאטור לאתר את המיקום המדויק של הנזילה ולפתור את הבעיה. ציוד ייחודי לאיתור נזילות הוא ציוד יקר ולא לכל אינסטלטור יש את הציוד המקצועי הנדרש.

 

כל מה שאתם צרכים לדעת על פתיחת סתימות

יש לכם סתימה בבית? לא חייבים להזמין מיד שרברב. לפני שאתם מזמינים שרברבים נסו לפתוח את הסתימה לבד. הרבה פעמים זה מצליח.

הפומפה של סבתא היא אומנם ישנה, אך עובדת מצוין. סתימות רבות בכיורים ובאמבטיה ייפתחו אם תשאבו את המים בעזרת הפומפה בחריצות וביעילות.

נסו לשחרר את הסיפון. הסיפון הוא החלק המוברג שמתחת לכיור. הכינו דלי ריק וסובבו את ההברגה. תנו למים לזרום אל הדלי. לאחר שכל המים ירדו, נקו את הלכלוך שהצטבר בדפנות הסיפון באמצעות מברג או סכין, פעמים רבות סתימה קטנה תשתחרר בהצלחה.

יש חומרים רבים לפתיחת סתימות – מומלץ להשתמש בחומרים נוזליים ולא באבקות העלולות לגרום נזק לצנרת.

לא הצלחתם לשחרר את הסתימה? זה הזמן להזמין אינסטלטור מומחה בתחום פתיחת סתימות.

 

 

אוקטובר 25, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים