GoldBiz אינדקס עסקים

בתי מלון בת"א – חופשות מהנות

0

תל אביב הינה עיר ללא הפסקה, בה אפשרויות הבילוי הם מגוונות ורבות. התפתחות העיר בשנים האחרונות וההשקעה הרבה בחידושה מביאה אליה כל הזמן תיירים רבים המגיעים לישראל או תתפלאו לשמוע גם תיירות פנים בעיקר של ישראלים מצפון ומדרום הארץ. אין ספק כי בת"א יש עבורם הרבה מה לעשות.

אולי לאנשים מהמרכז זה יהיה מוזר לשמוע, אבל ברוב השנה , בתי מלון בת"א נמצאים כמעט תמיד בתפוסה מלאה. מה שברוב הזמן משמש לכנסים, אירועים וכדומה משמש כמעט תמיד גם לאירוח של תיירים וכמובן לאנשים שמגיעים למטרות אחרות לישראל במהלך השנה כדוגמת עסקים.

אז רגע, איפה בכלל יש בתי מלון בת"א?

ניתן למצוא כמה אזורים מרוכזים בהם יש בתי מלון בת"א. האזור העיקרי והמרכזי של העיר בו יש בתי מלון זהו אזור הטיילת והים כמובן. אין מה לעשות, הים והחופים מושכים אליהם מידי שנה לא מעט תיירים באירופה, כך שמיקום בתי המלון הוא בהתאם. כל מי שנוסע לאורך טיילת הרברט סמואל יוכל להבחין בלא מעט בתי מלון.

מקום נוסף בו יש בתי מלון בת"א זהו אזור רמת החייל ועזריאלי, בהם נוצרו מרכזי עסקים חשובים בישראל. תחשבו על היתרון שכאשר קובעים פגישת עסקים באחד מהחברות היושבות באזור ובמקום לשכן אותם רחוק מהחברות השונות, אלא פשוט לשכן אותם ממש בסמוך לחברות עצמם, מה שגם יש בהם אזורי בילוי שונים.

האם ניתן למצוא בתי מלון בת"א במחירים סבירים יחסית?

נתחיל בכך שרוב בתי המלון בת"א הנמצאים ממש על הטיילת או באזורי העסקים הם בתי מלון יוקרתיים שחלקם שייכים לרשתות מלונות מוכרות וטובות. עם זאת, תמיד ניתן למצוא בתי מלון ברמה של שלושה כוכבים או אפילו פחות מכך , אולם סביר להניח שהשירות בהם יהיה פחות טוב וכך לדוגמא גם המרחק מהים.

כמובן, שבעונות החמות או גם במהלך השנה תוכלו לא מעט מבצעים ללינה במלונות השונים שיש בתל אביב. אל תשכחו שבדיוק כמו שמלונות בערים אחרות רוצות למשוך אליהם תיירים מחו"ל ומהארץ כך גם בתי המלון של תל אביב.

האם בתי מלון בת"א מקבלים הזמנות ישירות בדרך האינטרנט?

עולם התיירות התפתח בשנים האחרונות בצורה מסחררת. אם בעבר תמיד היינו ברוב המקרים צריכים להזמין דרך סוכן הנסיעות, היום נוכל לעשות זאת כמעט בלי בעיה בעצמנו. כך שכמעט כל בתי המלון כיום בארץ מקבלים הזמנה דרך האינטרנט.

בנוסף, אם אתם בכל זאת מתעקשים להזמין דרך סוכנות נסיעות, תוכלו הרבה פעמים לבדוק לגבי חבילות נפש בת"א (לדוגמא האילתים יוכלו להזמין טיסה ומלון במחיר מיוחד). הרבה פעמים תוכלו למצוא מחירים מוזלים דווקא דרך סוכנויות הנסיעות השונות בלי כל קשר לעונה בה אתם רוצים להזמין חדר באחד מבתי המלון.

 

יוני 22, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים