GoldBiz אינדקס עסקים

דיור מוגן בתל אביב -לבחור נכון

0

שמחפשים דיור מוגן, עדיף לשהות במעון ששייך לחברה שהיא רשת דיור מוגן בתל אביב ואם כבר אז לדיור מוגן שנמצא בניהול של קופ"ח, למה? בגלל הניהול ובעיקר בגלל הביטחון. בארץ אנחנו מכרים לא מעט בתי אבות ומתחמים לדיור מוגן להורינו בני הגיל השלישי, לרוב זאת החלטה לא פשוטה, לבחינת העניין ישנם קריטריונים רבים ולאור הרגישות שמדובר בהורה אהוב אז יש לשקול את האפשרויות בקפידה,  ההיגיון אומר לבחור בגוף מקצועי וגדול שמנוהל בתור רשת דיור מוגן שיש לו את הניסיון וכל המשאבים לתת את כלל השירותים להם זקוק הקשיש, והיכן מוצאים גוף כזה? בעיקר אצל קופות החולים ובמיוחד כאשר מדובר על קשיש שהוא גם חולה.

דיור מוגן בתל אביב- רשת ביטחון.

קשישים חולים, או מבוגרים מאוד רצוי מאוד שיגורו בבית שהוא רשת דיור מוגן בתל אביב,  מאחר ורבים מהם סובלים מקושי פיזי בניהול מטלות החיים כמו תפעול הבית, ההתניידות  מחוץ לבית וכמובן הטיפולים הרפואיים.

בבית כזה שהוא חלק מקופ"ח שמחזיקה רשת דיור מוגן יהיה קל יותר וטוב יותר כי הכול נמצא במקום אחד וגם אם לא אז במסגרת המתקנים השונים של הרשת, לזה קוראים רשת ביטחון, רשת שמעניקה שקט נפשי לחולה שהוא יודע שדואגים לו ויש לו למי לפנות בכל רגע נתון ושקט עבור המשפחה שיודעת שההורה היקר מופקד תחת ידיים טובות.

אבל הביטחון לא נובע רק מהשירותים המוענקים במקום או מהטיפולים הרפואיים, בני הגיל השלישי בימנו  חשופים ללא מעט סכנות, אשר רבות מהם קשורות בביטחון פיזי ובהגנה עצמית, קשיש אשר מתגורר בגפו הוא מטרה לשודדים, גנבים מתנכלים למיניהם וכמובן לתאונות, ברשתות ובבתי הדיור המוגן העניין הזה הוא עניין חשוב ומרכזי, כך שכלל המתקנים בהם שוהים הקשישים מאובטחים ברמה גבוהה, מרושתים במצלמות ושליטה ומאוישים עשרים וארבע שעות ביממה. הנהלת רשת הדיור המוגן מנהלת מערכת פיזית וטכנולוגית משולבת על מנת לעמוד במשימה הלא פשוטה הזאת הכוללת לחצני מצוקה הפזורים בחדרים הפרטיים ובחללים המרכזיים. מצלמות המביטות סביב המתרחש ומערכות הזעקה וקשר עם כוחות הצלה ומשטרה, בנוסף למערכת פיזית של כוח אדם מיומן חמוש ומקצועי כאשר כל אלה מסייעות לתחושת הביטחון הכללי ונותנת ביטחון מרבי.

פשוט לישון בשקט.

בספו של דבר זה מה שכולם צריכים שקט וכמה שפחות דאגות, אדם בגיל מבוגר כדי שייהנה ויאריך את ימיו האחרונים, זקוק לבית שהוא רשת דיור מוגן בגלל השקט והביטחון שהיא מעניקה.

מרץ 7, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים