GoldBiz אינדקס עסקים

הובלות בחיפה – חשיבותם של צוותים מובילים

0

אינספור חברות הובלות בחיפה מחזיקות אך ורק צוותים של מובילים מקצועיים!

החשיבות האדירה של צוותי מובילים מקצועיים ואפילו מורשים אשר עברו הכשרה מקצועית הפך במהלך השנים האחרונות לסטנדרט מקצועי אשר כלל לא יסולא בפז, וסטנדרט מקצועי אשר הפך להיות חלק בלתי נפרד ממגוון עצום ורחב ביותר של בעיקר חברות הובלות בחיפה אבל לא רק. ולמען האמת זוהי הסיבה המקצועית הראשית שחברות הובלות בחיפה נחשבות לחברות ההובלות האיכותיות, המבוקשות והמצליחות ביותר בארץ.
ועל אף שסטנדרט זה הינו זר לחברות הובלות רבות אשר כלל לא חושבות כי המפתח להובלה טובה ואיכותית בעבור הלקוחות שלהם ויצירת שם ומוניטין בעבור החברות עצמן, מאמר זה יעשה סדר בדברים, יסביר אודות החשיבות של צוות מובילים מקצועי, כיצד מובילים יכולים להפוך למקצועיים, היכן הם עוברים הכשרה ועוד סעיפים מעניינים. וכל זאת תוך כדי הדגמה כיצד כל הערכים הללו הוטמעו בקרב אינספור חברות הובלות בחיפה!

צוות מובילים מקצועי הינו צוות אשר שייך לחברת הובלות אשר שייכת לארגון המקצועי ה – IQC, עומדות בתקנים מחמירים ועוד!

ובכן, כתוצאה מן העובדה שההון האנושי של חברות הובלות רבות בישראל אופיין במשך עשרות שנים בהון אנושי לא מקצועי, לא מיומן ולבטח לא מקצועי אשר רק ביצע את עבודת ההובלה הבסיסית ביותר, חברות הובלות רבות, אין חברות הובלות בחיפה ובמקומות אחרים בארץ, ביקשו לבצע את קפיצת המדרגה, הן עבורם והן עבור הלקוחות שלהם. ואילו 'קפיצת מדרגה' זו באה לידי ביטוי באמצעות הארגון המקצועי בשם ה – IQC, ארגון אשר קבע סטנדרטים מקצועיים של עבודה, של תקנים, של נהלים, של ערכים ועוד, אשר כל חברת הובלות אשר מתיימרת להיות מקצועית ואיכותית חייבת להחזיק בו. ואילו כל אותם סטנדרטים נוגעים לצוות המובילים של החברה, סטנדרטים אשר הופכים אותם למובילים מקצועיים, מורשים ומוסמכים אשר מבצעים את עבודתם בבטיחות קודם כל כלפי עצמם ולאחר מכן כלפי הלקוחות שלהם. ועל אף שהחברות בארגון הינה לא בגדר חובה, כל חברת הובלות, בין אם מדובר בחברת הובלות בחיפה ובין אם מדובר בחברת הובלות מעיר אחרת חייבת להיות חברה בו ולהטמיע בתוכה את כל הערכים שלו.

נהלי עבודה תקינים, הכשרת מובילים וניהול עבודה פיזי ומנהלי נכון הינם סטנדרטים מקצועיים נוסף שכל צוות מובילים חייב להחזיק בהם!

ואילו אלמנטים מקצועיים הכרחיים נוספים אשר כבר ממזמן מהווים את מנת חלק של חברות הובלות בחיפה רבות הינן אלמנטים של שמירה על נהלי עבודה תקינים. ואילו נהלים אלו מאופיינים בכך שכל העובדים של כל חברת הובלות חייבים 'לעבור' סדנאות עבודה ייחודיות, כל אחד לתפקיד שלו (בין אם נהג, מנהל תפעולי ועוד). וכאן באמת מומלץ מאוד לקחת דוגמא מכמה חברות הובלות בחיפה אשר מחזיקות בצוותי עובדים אשר כל כולם וללא שום יוצא מן הכלל מכירים את כל נהלי העבודה המחמירים ביותר ומבצעים אותם ללא דופי (מה שבא לידי ביטוי בתוצאת העבודה הסופית). ובנוסף, אלמנט נוסף אשר מאפיין חברות הובלות בחיפה נעוץ בעובדה כי כל עובד חדש אשר מעוניין לעבוד אצלן עובד הכשרה מקצועית של לימוד מקצוע ההובלה תוך כדי לימוד של חלוקה נכונה של עבודה פיזית, אריזה, הרמה, פירוק, הרכבה ועוד. ולסיכום, אין שום ספק כי ענף ההובלות עבר שדרוג ומתיחת פנים רצינית במהלך השנים האחרונות, בין אם באמצעות צעדים של חברות הובלות בחיפה ובין אם באמצעות גופים חיצוניים!

 

יולי 2, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים