GoldBiz אינדקס עסקים

הילטון מלכת שבא – יוקרה של חו"ל

0

בתחום התיירות ובתי המלון, נדמה שאין עוד מותג המשדר יוקרה ואקסקלוסיביות (בכל העולם) כמו השם הילטון. רשת המלונות האמריקאית המתמחה במלונות יוקרה בכל רחבי הגלובוס, הגיעה בשנות התשעים גם לאילת, אתר התיירות ועיר הנופש החשובה ביותר בישראל. על פי מיטב המסורת של הרשת, נבנה מלון הילטון מלכת שבא בסטנדרטים העולמיים הגבוהים ביותר של מלונות יוקרה – למרות שהמלון נבנה כהעתק ארמונה של מלכת שבא התנכ"ית, הוכנסו בו מאז בנייתו מיטב החידושים, השכלולים והאמצעים הטכנולוגיים של המאה העשרים ואחת. מדובר במלון מרשים מאוד מבחינה אדריכלית, אשר תופס מקום של כבוד בשורה הראשונה של מלונות הפאר באילת ובארץ- אין ספק כי הילטון מלכת שבא גם נחשב כבעל שם וייחודיות ברשת הילטון העולמית.

מיקום ואטרקציות בסביבה

הילטון מלכת שבא נבנה במקום האטרקטיבי ביותר לתיירים בעיר אילת – בשורה הראשונה של בתי המלון הפונים אל חופו הצפוני של המפרץ, עם חוף ים פרטי ונוף מדהים הנשקף מכל חדריו. בכל שעה משעות היום ניתן לצפות במראות נוף ייחודיים מחדרי המלון- זריחות מעל הרי אדום, מפרץ כחול וצלול בשעות היום, שקיעות מרהיבות מעל הרי הגרניט של אילת לעת ערב ושלל אורות מסביב למפרץ בשעות הלילה. המלון מוקם סמוך לכניסה למרינה של אילת, עם אפשרות גישה קרובה לספינות התיור ולאטרקציות ימיות אחרות , וניצב מעל הטיילת המפורסמת העוברת לאורך החוף, המהווה את מרכז הפעילות של העיר בשעות הערב והלילה.

בילויים, קניות ואטרקציות במלון

למרות מיקומו הייחודי של הילטון מלכת שבא, במרחק של חמש דקות הליכה מהקניון המרכזי של העיר, הרי שמי שחפץ לצאת לשופינג קצר אינו צריך לעזוב את שטח המלון – הילטון מלכת שבא הוא המלון היחיד בעיר העומד מעל מרכז קניות גדול ( קניון מלכת שבא) הממוקם בקומות הקרקע שלו, בו ניתן למצוא כמעט הכל (להזכירכם – ללא מע"מ…). המלון גם מציע שורה ארוכה של אולמות כנסים ואירועים, ומהווה משום כך מקום נופש אידיאלי לאנשי עסקים המגיעים לועידות בעיר, מהארץ ומחו"ל, בעיקר בעונת החורף. למשפחות המתארחות במלון, מציע הילטון מלכת שבא כמה מהאטרקציות החביבות ביותר על הילדים המבקרים בעיר – לונה פאר קטן וביקור באייס-ספייס, ממלכה מעוצבת בקרח (!) הנמצא בתוך מבנה סגור בסמוך למלון.

בריכות שחייה, חדרים ופינוקים

כל החדרים במלון הילטון מלכת שבא מעוצבים ומרוהטים בסגנון עתיק, אוטנטי וייחודי, אבל המרשימים מכולם הם "חדרי האהבה", חדרים המיועדים לזוגות בחופשה רומנטית או בירח דבש, המרוהטים בפאר בלתי רגיל, ומשאירים את הרושם כי גם מלכת שבא הייתה מרגישה כאן בנוח.

אלו שהגיעו למלון כדי להתפנק יוכלו לבלות בבריכה או בספא של המלון, בו ניתן לקבל כמעט כל סוג של טיפול או עיסוי שניתן להעלות על הדעת, ומי שלעומת זאת ירצה להזיז את עצמו ימצא במלון את אחד מחדרי הכושר הגדולים והחדישים בעיר. בכל מקרה, כל האורחים יוכלו לאחר הפעילות לשבת ולאכול באחד מאולמות האוכל או המסעדות הרבות במלון, המציעות מבחר גדול ומגוון של תפריטים מכל העולם.

 

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים