GoldBiz אינדקס עסקים

המרת קלטות וידיאו – מחזירים את הרגעים המיוחדים הביתה

0

יש משפחות שאוהבות לתעד את כל הרגעים המיוחדים בחיים. את ימי ההולדת בגן הילדים, את מסיבת התחפושות בחג הפורים, את קבלת השבת, את הדלקת החנוכיה בחנוכה, מסיבת סוף השנה, הטיולים, המסיבות, תחרויות הספורט כדי שהחיוכים, ההתרגשות, השמחה והאור בעיניים יוחזרו לסלון בארוחות המשפחתיות, שנוכל תמיד להיזכר בכל הרגעים ביחד, זה לצד זה. בשונה מתמונה רגילה, בסרט או בסרטון ממש קל להתחבר לרגשות, הן מחזירות אותנו בדיוק לרגע המדיוק שזה צולם וזה פעמים רבות מאוד מרגש בין אם זה שבירת הכוס בחופה, הזכייה במדליה בתחרות הספורט או בין אם רגע הסיום בטקס קורס קצינים. כשצופים בזה אחר כך, אחר שנה, חמש או עשר שנים, זה תמיד מרגש.

פעם והיוםלהחיות את הזיכרון עם המרת קלטות וידיאו

אז פעם, אי אפשר היה לשלוף את הסמרטפון, להפעיל את מצלמת הוידיאו בלחיצת כפתור, לתעד את הרגע ולהפוך אותו בסופו של דבר לסרטון ערוך, להוסיף מוזיקה, לשדרג עם כתוביות ושאר טכניקות עריכה של שנות ה-2000. פעם היו מצלמים עם מצלמות וידיאו גדולות ומסורבלות שהיו יוצרות קלטת וידיאו שחורה כזו. זוכרים את זה? כן זה ישן אנחנו יודעים. מכשירי הוידיאו כבר בקושי נמצאים בבתים והיום נהוג להסריט הכל דרך המחשב, תוכנות וידיאו מיוחדות או מקסימום על גבי CD בתוך מכשיר DVD. אם גם אתם רוצים להיזכר בכל אותם רגעים שנמצאים כנראה על גבי קלטות הוידיאו במחסן או באיזה חדר אצל אבא ואמא, יש לכם הזדמנות נפלאה לבצע תהליך שנקרא המרת קלטות וידיאו.

במקום שכל האירועים המרגשים והזכרונות יישארו שם על גבי הקלטות הללו, עם תהליך של המרת קלטות וידיאו אתם הופכים את כל הסרטים המוקלטים.

איך זה מתבצע בפועל?

בשלב הראשון אוספים את כל קלטות הוידיאו שרוצים להמיר ומעבירים אותם למעבדה מקצועית. במעבדה מתבצעת בדיקה של כל הקלטות והסרטונים שכן מדובר בתהליך רגיש ופגיע במיוחד. בעזרת אמצעים דיגיטליים מתבצע תהליך שימור, שחזור ותיקון של הסליל בכל קלטת בנפרד. לאחר מכן עושים המרה של הקלטות על פי סוג הקלטת. יש כל מיני סוגים של קלטות – SVHS,VHS,MiniDV,VHSC,Video ועוד… את הקלטות ממירים ל- DVD  או לקבצים דיגיטליים.  השלב הבא כולל שיפור של נראות הוידיאו זאת בכדי שתוכלו להנות מסרטון ברמה הכי גבוהה שאפשר. את הסטים אפשר לצרוב על גבי DVD או לגבות אותם כקובץ במחשב.

 

צריכים לעשות המרת קלטות? כנסו לכאן: memoriz.co.il/המרת-קלטות-וידאו/

ינואר 25, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים