GoldBiz אינדקס עסקים

הרחקת יונים אלקטרונית

0

בשנים האחרונות ניתן לשמוע תשבוחות רבות על אחד מאותן שיטות להרחקת יונים, שיטת הרחקת היונים האלקטרונית. במאמר זה נסביר מדוע חשוב להרחיק יונים מסביבת ביתנו ומקום העבודה שלנו וכיצד ניתן לעשות זאת באופן הטובה ביותר.

אם בעבר אנשים היו זקוקים להסבר מדוע חשוב להרחיק את היונים ממסתרי הכביסה ושטחים חיצוניים נוספים של ביתם, כיום קיימת הסכמה לגבי נושא זה, שכן רוב האנשים מודעים לסיכון הבריאותי ולנזקים הרבים שגורמת היונה. הדבר הראשון אותו חשוב לדעת הוא שהיונה תמיד חיה בלהק, כלומר אם תשימו לב ליונה אחת על גג ביתכם או יונה אחת ששוכבת במסתרי הכביסה לאחר שבנתה קן ודוגרת על הביצים, תצטרכו להבין שחברותיה נמצאות באותה סביבה, חלקן בשטח ביתכם וחלקן קרוב לוודאי בשטח ביתם של השכנים שלכם. הדבר השני אותו חשוב לדעת הוא שהיונים מלאות כינים וטפילים ולכן הן מסכנות את כל באי הבית במחלות שונות.

מחלות טפילים וזוהמה – סכנה לבריאות

מומחים בתחום מספרים שנכון להיום יש כשישים מחלות אותן יכולות להעביר היונים לבני האדם. חלק מאותן מחלות יעברו במגע ישיר עם היונה שמקננת או "משתזפת" בסביבת ביתכם וזאת באמצעות הלשלשת שלה או הכינים שעליה. מחלות אחרות יועברו על ידי מזון שנחשף ללשלשת וזיהומים אחרים של היונים. המחלות המסוכנות שיכולות לעבור לבני האדם הן מחלות זיהומיות שבדרך כלל פוגעות בתפקוד הנשימתי של האדם, במוחו, במערכת העיכול שלו, בתפקודי הנשימה ועוד. בנוסף, פעמים רבות הטפילים שעל היונה יצמדו למכרסמים אחרים (כמו למשל אוגרים ועכברים) או לבני האדם, דבר שבא לידי ביטוי פעמים רבות בגרדת, אדמומיות וכל מיני זיהומים. כל אלו מחייבים כל אחד שסובל מבעיית היונים לחפש את אותה השיטה היעילה ביותר להרחקתן. נכון להיום השיטה שהוכיחה את עצמה היא הרחקת יונים אלקטרונית.

עד כה רשמנו רק טיפין מאותן מחלות מסוכנות להן יכולות לגרום היונים וחשוב לדעת שמלבד אותן מחלות מסכנות בריאות, היונים מצליחות לטנף כל סביבה בהן הן נמצאות וזאת על ידי נוצות, כינים ולשלשת. כיוון שהלשלשת שלהן חומצתית היא יכולה לגרום להרס רב ופעמים רבות ניתן לשמוע בעלי רכבים שמתלוננים שהלשלשת גרמה נזקים לפח של הרכב. הרחקת יונים אלקטרונית היא הרחקת יונים שיעילה לאורך זמן. כאן כל שצריך הוא לקנות מרכזת ופסי דריכה, למקם באותו איזור בו נמצאות היונים וחברותיהן, להפעיל ולראות כיצד היונה (שלומדת מהר מאוד) מחליטה להימנע ממגורים באותו איזור בו הותקנו פסי הדריכה. בהצלחה!

ינואר 25, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים