GoldBiz אינדקס עסקים

השתלות שיניים ביום אחד

0

רופא שיניים חכם טען פעם, שרק איבר אחד בגוף קבלנו פעמיים, וגם זה לא מספיק…. מדובר כמובן בשיניים אותם קבלנו בשני מחזורים. כאשר שיני החלב נשרו, קבלנו הזדמנות שנייה, שיניים בשריות חדשות וחזקות, אך מה לעשות? המאכלים המתוקים והנדבקים לשיניים, חוסר הקפדה על צחצוח נכון, יחד עם הגנטיקה, פוגמים לנו גם בשיניים הללו.

כולנו נחשפנו למודעות הפרסום של מרפאות השיניים המציעות השתלת שיניים באופן מהיר במיוחד ואפילו תוך יום אחד. איך נעשה הדבר? האם זה אפשרי? ננסה ללמוד איך זה עובד והאם אכן כדאי למהר ולדרוש מהרופא את ההשתלה המהירה.

השתלת שיניים כדי לשמור על איכות החיים

אף אחד אינו רוצה להתהלך חסר שיניים. מעבר לחוסר הנוחות והבעיה הפרקטית באכילה ישנה הבעיה העיקרית המרתיעה רבים מאתנו, וזוהי הבעיה האסטטית. פה חסר שיניים יוצר רושם מאוד לא סימפטי והדבר משפיע גם על אופן הדיבור, ובכלל, אדם חסר שיניים תמיד מזכיר לנו את הקשישים שבדור הקודם, שאלו לא זכו להכיר את האופציה של השתלות שיניים, ולכן הם נאלצו להתמודד עם המראה המוזנח והזקן, עם אכילת מאכלים טחונים ודייסות, ובקיצור, תזונה של חסרי שיניים בדומה לתינוקות. היום, אין סיבה שנישאר ללא שיניים. גם לאחר עקירה, אנחנו ממהרים למצוא תחליף לשיניים שאבדו.

השתלת שיניים ביום אחד – מאיפה זה התחיל?

בעבר לא נעשתה העבודה של ההשתלה באופן מהיר כפי שאנחנו רואים היום. השלבים השונים של התהליך התפרשו למשך זמן רב כך שעד שהשתלים ישבו סוף סוף בתוך הלסת ארך זמן רב. אך היום, הפציינטים רוצים לראות את עצמם עם שיניים מיד לאחר שעקרו להם את אלו הרקובות. הדרישה הזו מצדם של הלקוחות גרמה לכך שטובי המוחות בתחום הדנטלי ניסו למצוא את הפתרון לשם כך, ואכן, ניתן לומר שהם הצליחו במשימה והיום ניתן לבצע השתלות שיניים ביום אחד. לא לכולם זה מתאים, ולא בכל מרפאה יציעו לכם את האפשרות הזו, אבל חשוב לדעת שהאפשרות הזו קיימת לרווחת כולנו.

ההשתלה כוללת מספר שלבים. זה מתחיל בברגים מטיטניום אותם מחדירים אל תוך הלסת, כאשר הם משמשים כתחליף עבור השורשים שאבדו, לאחר ההשתלה העצם צריכה להיבנות סביב השתלים הללו, ולאחר מכן מתבצעת "העמסה" – כך מכונה החיבור של השן המשוחזרת על גבי השתל בשפה המקצועית.  בגלל הרצון העז של הפציינטים לסיים את התהליך במהירות, נעשו ניסיונות לבצע "העמסה מידית" של השן על שתל ואכן הניסיונות הללו הצליחו וכך ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד.

ינואר 31, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים