GoldBiz אינדקס עסקים

השתלת שיניים בתל אביב – הטיפול הנפוץ

0

השתלת שינים בתל אביב ובעולם כולו הם הטיפול הנפוץ והחדשני ביותר. בעבר כאשר השן הטבעית חדלה לתפקד, הרכיבו הרופאים כתרים, גשרים או שיניים תותבות. כיום בעקבות החידושים הרפואיים בתחום השתלת השיניים, משתילים הרופאים שתלים דנטאליים המתפקדים כמו שן טבעית.

השתלת שיניים בתל אביב – על השיטות השונות

יש שיטות שונות בתחום של השתלת שיניים. יש השתלת שיניים המתבצעת במספר שלבים ויש השתלות שיניים המתבצעות במשך יום אחד בלבד.
בדרך כלל מעדיפים הרופאים לבצע השתלות שיניים בכמה שלבים. השתלת שיניים בתל אביב ובכל מקום במספר שלבים מאפשרת לשתל להיקלט בפה ולאזור ההשתלה להבריא. זמן ההמתנה הממוצע בין שלב לשלב הוא כשלושה עד שישה חודשים. לאחר שהשתל נקלט היטב בחיך והמקום הבריא מרכיבים על השן מבנה וכתר.
יש מספר רב של השתלות שיניים בתל אביב המתבצעות במהלך של יום אחד. השתלות שיניים ביום אחד מתאימות במיוחד לאנשים שיש צורך להשתיל בפיהם מספר גדול של שיניים. הודות להשתלת שיניים בתל אביב המתבצעות ביום אחד אפשר להיכנס בבוקר אל רופא השיניים עם פה חסר שיניים ולצאת לאחר מספר שעות עם פה מלא בשיניים בריאות יפות וחזקות. השתלות שיניים המתבצעות ביום אחד יקרות יותר מאשר השתלת שיניים המתבצעת במספר שלבים
ממחקר שערכו מספר רופאי שיניים, מומחים בתחום, עולה כי אין הבדל בתפקוד הפה לאחר השתלת שיניים ביום אחד לבין השתלת שיניים במספר שלבים. המחקר כלל מאות מטופלים אשר נמצאו במעקב במשך מספר שנים.

השתלת שיניים בתל אביב – כמה דברים שכדאי לדעת

ישנם שני סיכונים עיקריים: הסיכון הראשון הוא אי היקלטות השתל בעצם הלסת והסיכון השני הוא שבר בשתל הדנטאלי ופגיעה באיברים הסמוכים למקום ההשתלה.
מטופלים הסובלים ממחלות כרוניות או הנוטלים תרופות באופן קבוע חייבים לדווח לרופא לפני התחלת הטיפולים. יש מחלות ותרופות אשר אינן מאפשרות ביצוע השתלת שיניים. גם עישון רב ושתיית אלכוהול מקטינים את הסיכויים של הצלחת ההשתלה. צריכים לעבור השתלת שיניים בתל אביב? רצוי להימנע בתקופה שלפני ההשתלה מעישון ומשתיית אלכוהול.
כמו בכל טיפול רפואי גם בהשתלת שיניים ייתכנו תופעות לוואי. לאחר הטיפול יכולים להופיע דימומים קלים, יכול להיות זיהום, נפיחות או כאבים. בדרך כלל תופעות אלו חולפות כעבור מספר ימים. אך אם הן נמשכות זמן רב יותר, חשוב לפנות בדחיפות אל רופא השיניים.
שתלים דנטאליים הם שתלים דמויי בורג המוברגים אל תוך הלסת. ככל השתלים איכותיים יותר, כך סיכויי ההצלחה של הטיפול גדולים יותר. לפני שאתם מתחילים טיפולים של השתלות שיניים בתל אביב רצוי לברר עם הרופא על אודות איכות השתלים שבהם הוא משתמש.

 

יולי 6, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים