GoldBiz אינדקס עסקים

חדרי בריחה – הלהיט האחרון

0

כל אחד מחפש לעצמו עיסוק מעניין לסוף השבוע, יש כאלה שילכו לשבת בבית קפה או במסעדה, אחרים יעדיפו לבלות עם החברים בפאב או במועדון חדש וישנם אנשים שיבחרו בטיול בחיק בטבע. אך הדרך הטובה, המהנה והמאתגרת במיוחד להעביר כמה שעות מיוחדות עם החברים או המשפחה, היא דווקא בחדר בריחה. חדרי בריחה הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, היות והם מאפשרים לכל אחד להפעיל את התאים האפורים במוח. מדובר למעשה במשחק חברתי, בו קבוצה של אנשים ננעלים בחדר סגור למשך שעה אחת. בשעה הזאת, המשתתפים צריכים להשתמש באביזרים השונים הנמצאים בחדר כדי לפתור סדרה של חידות ותעלומות, על מנת לגלות את הצופן הסודי ולהימלט מהחדר בזמן. ניתן למצוא בארץ מספר חדרים שונים, כאשר כל חדר מעוצב בצורה שונה לחלוטין ומכיל רמזים וצפנים שונים. לכל חדר יש את הנושא והתעלומה שלו, והמשתתפים חייבים לגלות אותה במטרה לנצח במשחק ולצאת מהחדר הנעול.

איך עובד חדר בריחה?

כאמור, לכל חדר יש את הסיפור המיוחד שלו, כאשר הרעיון הכללי דומה בין החדרים השונים. אתם ושאר המשתתפים ננעלים בחדר למשך שעה עד שעה וחצי – תלוי בחדר – וזה בדיוק הזמן העומד לרשותכם כדי לפצח את החידות והרמזים השונים, במטרה לברוח מהחדר. חדרי בריחה מיועדים לרוב לקבוצות של 2 – 5 משתתפים, אך ניתן למצוא חדרים המתאימים לקבוצות גדולות יותר. צריך להזמין את החדר כמה ימים מראש, כאשר המחיר נע בין 80 – 120 ₪ למשתתף, בסופי שבוע המחיר לרוב יהיה גבוה יותר. רוב החדרים מתאימים לגילאים של 15 ומעלה, אך ניתן גם למצוא חדרים המתאימים לילדים. על מנת לפצח את התעלומות השונות ולפתוח את המנעולים, יש צורך לשים לב לכל פרט קטן בחדר ולחפש את הרמזים שיכולים להיות ממוקמים בכל מקום. יש צורך לחשוב מחוץ לקופסא ולאמץ צורת חשיבה מקורית ויצירתית. מי שנתקע, יכול לבקש רמז ממפעיל החדר, כך שאין מה לדאוג ואין מה להילחץ.

לסיכום, חדרי בריחה מאפשרים לכל אחד לחוות סיטואציה מיוחדת ומרגשת, שכנראה לא תצליחו לחוות אותה בחיי היום – יום השגרתיים. ניתן היום למצוא בארץ מגוון רחב של חדרי בריחה שונים, החל מחדרים המדמים מרתף של רוצח סדרתי ועד לחזרה מהעתיד או מהעבר הרחוק. לכל חדר יש את האווירה המיוחדת שלו והוא מעביר את המשתתפים דרך חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. ניתן להגיע לחדר בריחה עם החברים, המשפחה או אפילו בתור דייט מקורי ומעניין במיוחד.

מאי 17, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים