GoldBiz אינדקס עסקים

חדר בריחה לילדים – יש דבר כזה?

0

מאות חדרי בריחה נפתחו בישראל בשנים האחרונות ואין ספק שאנחנו כבר מכורים אליהם. עם שעון שמתקתק לאחור וסופר 60 דקות בדיוק לפתרון רצף של חידות שיובילו לפענוח התעלומה, אנחנו תמיד רוצים עוד. אלא שיותר ויותר הורים מבינים עד כמה חדר בריחה הוא אידאלי לא רק עבורם – אלא גם עבור הזאטוטים. הקטנים, שמכירים משחקים דומים כשהם יושבים מול מסך עם מקלדת או ג'ויסטיק ביד, סופסוף מקבלים הזדמנות לחוות בעצמם. הם נשאבים אל סיפור בדיוני, מרגישים כמו חוקרים בסרט מתח ולומדים להפגין יצירתיות בדרך לפתרון. השאלה היא האם יש להם חדר ייעודי ונפרד משלהם, או שמא הם יכולים להשתלב גם בחדרי הבריחה המוכרים לנו.

 

חוויה משפחתית מהנה

כמעט כל חדר בריחה בישראל יכול להתאים גם לילדים וגם למבוגרים. למעשה, אסקייפ רום הוא אחת האטרקציות המשפחתיות המומלצות והמהנות ביותר, ויש לכך לא מעט סיבות. בראש ובראשונה, חדר בריחה הוא הזדמנות מעולה למשפחה לבלות יחד ולשתף פעולה בדרך להשגת המטרה. שנית, ולא פחות חשוב, הילדים לומדים לחשוב מחוץ לקופסה, להפגין יצירתיות, להקשיב לאחרים ולהביע את עמדתם. זוהי חוויה מעשירה מאין כמותה, וכשהיא משולבת בתוך משחק מרתק היא פשוט לא יכולה לאכזב. במילים אחרות, חדר בריחה לילדים אינו שונה כלל מחדר הבריחה המיועד למבוגרים, אלא זוהי חוויה שמתאימה לכל גיל ולכל שלב בחיים.

 

פתרון  מופלא גם לימי הולדת

הוכחה טובה לכך שחדרי בריחה מתאימים גם לצעירים שבחבורה, היא שילדים רבים בוחרים לתכנן יום הולדת בחדר המילוט המעוצב והמרהיב הזה. האדרנלין, האנרגיות והאווירה הכיפית שנלווית לתעלומה הם שהופכים את החלל הסגור עם כתבי החידה והרמזים האינסופיים לאטרקציה מרכזית באירועי בר מצווה ובת מצווה, וגם בימי הולדת המיועדים לקהל קצת יותר צעיר. חדרי בריחה הם לא עוד טרנד חולף אלא חוויה מצוינת שכל בני המשפחה, בכל גיל, יכולים ליהנות ממנה.

 

איך בוחרים חדר בריחה לילדים?

אם אתם מתלבטים איך לבחור חדר בריחה לילדים שלכם או איפה כדאי להפיק אירוע יום הולדת שכולל גם אסקייפ רום, זכרו שכמעט כל חדר בריחה יהיה מושלם עבורם. מיקום נוח, סיפור מרתק או עיצוב מושקע במיוחד, כל אלה הם גורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת חדר הבריחה הנכון. כשפרושים לפניכם כל כך הרבה חדרי בריחה, נדמה שהבחירה נעשית הרבה יותר פשוטה אם רק תדעו לצמצם את החלופות ולהתמקד בטובות ביותר.

ספטמבר 1, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים