GoldBiz אינדקס עסקים

חופשה בפסגת העיר – מלון קראון פלאזה ירושלים

0

בירת ישראל מהווה את אחד ממוקדי המשיכה העולמיים המרכזיים לתיירות. מעבר להיותה מוקד דתי לבני דתות רבות, השואפים לבקר בה מסיבת דתיות ורוחניות, יש לירושלם עוד שורה ארוכה של מוקדי משיכה, עניין ואטרקציות להציע לתיירים המבקרים בה, החל משכונות אוטנטיות ויחודיות באופיין, דרך אתרים היסטוריים מרתקים, מוזיאונים ששמם ידוע בכל העולם וכלה במקומות בילוי וחיי לילה תוססים.
גם ישראלים שכבר ביקרו פעמים רבות בעיר בעבר, יופתעו לגלות כמה יש עדיין לראות בעיר הבירה, וכמה אטרקטיבית ושונה יכולה להיות חופשה במקום. העיר מציעה אין ספור אפשרויות אירוח ולינה, כולל מלונות חמישה כוכבים ברמה בינלאומית, שאחד הוותיקים והבולטים שבהם הוא קראון פלאזה ירושלים.

מיקום מרכזי ונוף מדהים

כאשר בוחרים מלון בכרך גדול כמו ירושלים, יש לשים לב היטב למיקומו, ולאפשרויות הגישה והתחבורה לאתרי התיירות והעניין. מלון קראון פלאזה ירושלים נמצא סמוך לכניסה לעיר מכוון תל אביב, באחת הנקודות הגבוהות ביותר בעיר (גבעת רם). מכיוון שהמלון עצמו הוא אחד המבנים הגבוהים שבעיר (למעלה מעשרים קומות), נשקף ממנו נוף פנורמי מרהיב של כל חלקי העיר, כולל מבט מלמעלה על העיר העתיקה (המלון גם בולט מעל סביבתו וניתן להבחין בו ממרבית שכונותיה של ירושלים). מבחינת תחבורה, נמצא המלון בקרבת תחנת האוטובוסים המרכזית, ליד מסלול הרכבת הקלה ובקרבת צירי התחבורה והמוניות המרכזיים (בנייני האומה). בסביבתו הקרובה של מלון קראון פלאזה ירושלים נמצאים המוזיאונים החשובים של העיר, הכנסת ובית המשפט העליון, וכן השכונות הישנות והפסטוראליות נחלאות ושוק מחנה יהודה, שטיול רגלי בהן היא חוויה בפני עצמה.

חדרי המלון

לרשות אורחי קראון פלאזה ירושלים עומד מבחר רחב של חדרים וסוויטות, המתאימים ליחידים, זוגות בחופשה רומנטית או משפחות. כל החדרים מודרניים ומאובזרים, ומכולם נשקף נופה המרהיב של העיר. כל חדרי המלון מצוידים בטלוויזיה עם כבלים, מיזוג אויר, אינטרנט אלחוטי, מיני-בר, מייבש שיער, מגהץ, וערכת תה וקפה. החדרים המפוארים יותר במלון ממוקמים בקומות העליונות, וכוללים בנוסף מסכי LCD , חדרי אמבטיה מפוארים, מיטות מפנקות עם מצעי סטן וכספת. שיא הפאר היא סוויטת ה"רויאל" הנשיאותית, המארחת לעתים קרובות מדינאים ועשירי עולם המגיעים לבקר בבירת ישראל.

שירותי המלון, פינוקים ואטרקציות

את היוקרה והפאר של מלון קראון פלאזה ירושלים ניתן לחוש כבר בכניסה ללובי המפואר והמרשים, שהישיבה בו משרה באופן מיידי הרגשה של אירוח באחד ממלונות היוקרה של אירופה. המלון גם מציע שורה ארוכה של אולמות כנסים ואירועים, ומהווה משום כך מקום נופש אידיאלי לאנשי עסקים המגיעים לועידות בעיר, מהארץ ומחו"ל, המשתמשים בשרותי מרכז העסקים המפואר. המלון מציע לאורחיו מבחר גדול של חדרי אוכל, מזנונים ומסעדות, במגוון גדול של טעמים ותפריטים ובאיכות של מסעדות יוקרה בחו"ל. למי שרוצה לעסוק בפעילות ספורטיבית, מציע המלון בריכה חצי אולימפית מקורה, חדר כושר מודרני וחדרי סאונה. משפחות המגיעות למקום ימצאו גם מועדון ילדים. מגוון שירותים זה מבטיח כי כל אורח המגיע למלון קראון פלאזה ירושלים, ייהנה מחופשה חלומית במלון יוקרתי וייחודי.

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים