GoldBiz אינדקס עסקים

חופשות רומנטיות בצפון – הבחירה האידיאלית

0

אתם אוהבים מאוד ואתם מרגישים שקצת הזנחתם את הזוגיות שלכם לאחרונה לטובת הלחץ של חיי היום יום. מה דעתכם על חופשה בצפון הארץ? הצפון הירוק קורא לכם לבוא וליהנות מהנוף המשכר והייחודי במהלך כל ימות השנה. רק כדי שתבינו על מה מדובר הכנו עבורכם סקירה קצרה של אפשרויות לפעילויות במהלך חופשה בצפון.

חופשה בצפון הארץ – למה זה כדאי?

תמיד כדאי לתכנן חופשה בישראל. מעבר לעובדה שאתם תורמים להתפתחות בתי עסק תיירותיים בארץ, כשאתם בוחרים חופשה בישראל אתם פשוט לא יכולים לטעות. מדובר בנופש שברוב המקרים היעד אליו מוכר וידוע מראש. ואם כבר מדובר בצפון, אין אפשרות לפספס.

מי לא יאהב לנוח במשך מספר ימים לאורכו של הצפון הירוק. בין אם מדובר בצד המערבי המשקיף אל חופיו של הים התיכון ובין אם מדובר בצד המזרחי הנושק אל גדת הירדן ואל עמק המעיינות. אם תרצו להצפין, הגולן הירוק מציע לכם חבילות נופש קסומות בגני נוי קסומים וגם בבוסתנים.

מחפשים חופשה משפחתית בצימר? נסו את בנחת רוח במושב מירון – צימר משפחתי

חופשה בצפון הארץ – מה כדאי לעשות?

האפשרויות הם פשוט בלתי מוגבלות. הצפון הירוק מציע לכם מגוון רחב של אטרקציות המתאימות לזוגות וגם לכל המשפחה. תוכלו לטייל במסלולים למיטיבי לכת, במסלולים הכוללים מים, ואם תרצו יש גם מסלולי טיול נוחים יותר עבור העצלנים שבינינו.

הצפון מציע אטרקציות רבות כמו טיולי רכיבה על סוסים, טיולי רכיבה על אופניים, טיולים על כדור פורח, רחיפה בדאונים, טיסה במטוסים קלילים, חבילות סקי, סיורים במוזיאונים שונים, סדנאות, טיולים הכוללים טעימות במבשלות שונות או מפעלים שונים ועוד.

חופשה בצפון הארץ – איפה כדאי לישון?

גם לגבי סגנון הלינה שתעדיפו, האפשרויות בצפון הן בהחלט רבות ומגוונות. אם בא לכם להתבודד, תוכלו להקים אוהל באחד החניונים לחופה של הכינרת או אולי בחורשת טל הקסומה. ישנם בוסתנים המציעים לינה באוהלים מפוארים ולעיתים אפילו ממוזגים.

הקיבוצים והמושבים בצפון הארץ פתוחים מאוד לביקורים של תיירים. אם בא לכם ליהנות מהשלווה הכפרית של ישובי הצפון תוכלו לשכור צימר באחד הישובים בסביבה. מדובר בצימרים בדרגות יוקרה שונות. כל אחד יוכל לבחור מה היא מידת ההשקעה אותה הוא ירצה להשקיע בצימר שלו.

מלונות הצפון פתוחים וערוכים גם הם לאירוח תיירים במהלך כל ימות השנה. המלונות נעים בדרגת אירוח של בין שלושה עד חמישה כוכבים והם מציעים דילים שונים החל מלינה בלבד ועד לחבילות נופש בסגנון הכל כלול.

מה המחירים?

המחירים של חופשה בצפון נעים בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים. מה שיפה הוא שכל אחד יוכל לתפור לעצמו את החופשה האידיאלית על פי רצונו ובעיקר על פי יכולתו הכלכלית.

לפני יציאה לחופשה בצפון כדאי לערוך רשימה של האטרקציות אותם תרצו לבצע. כדאי לוודא כי מקום הלינה שבחרתם אכן קרוב.

יוני 18, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים