GoldBiz אינדקס עסקים

חידושים בעולם השלטים

0

כיום קיימים סוגים רבים של שלטים, רובם כמובן מתקשרים לעסקים, חברות וחנויות אך ישנם גם שלטים לבית, לרכב וכמובן למשרד, אז מהם החידושים בעולם השלטים?

עיצוב וקריאטיב נכון של שלטים

אחרי כמה שנים, הבינו בעלי העסקים כי לא מספיק לתלות שלט בכניסה לחנות \ עסק שלהם ולכתוב עליו "פתוח" ושצריך לגרום עניין לציבור שרואה את השלט, באמצעות חברות שונות העוסקות במיתוג ופרסום החלו שלטי החוצות לקבל הבלטות שונות וגילו כי צריך להניע לפעולה ולגרום לאנשים לחשוב, לצחוק ולהבין מה מסתתר מאחורי השלט, על איילון ניתן לראות 3 שלטי חוצות שמחולקים ל-3 שלבים שונים ובכל אחד מהם כתוב משהו אחר, ניתן לראות כאשר הלקוח מביע עניין בשלטים הוא זוכר זאת טוב יותר ונזכר בפרסומת בכל פעם שיש משהו קשור אליה, כיום באמצעות שלטים לעסקים עם כיתוב מצחיק  ושנון ניתן "לגנוב" את צומת הלב של עוברי האורח ולרכוש לנו לקוח חדש.

שלטים

שלטים מוארים, שלטי לד ודיגיטליים

כיום ניתן לראות המון סוגים של שלטים דיגיטליים, כאשר הם מתנוססים בכניסות לחנויות ועסקים ברחבי הארץ ומפרסמים מבצעים חמים, מספרי טלפון ושעות פתיחה, השימוש של חשמל בשלטים, אם זה לצורך שילוט מואר בלילה או לצורך שלט דיגיטלי, הפך לשמיש בכמעט כל סוג של עסק ובעיקר עוזר לחנויות לפרסם את מרכולם לעוברי האורח, ניתן לומר שאלו סוגי השלטים הנפוצים ביותר שיש כיום בשוק.

שלטי חוצות, שלטים על רכבים ואוטובוסים

זה לא סוג ששילוט הוא בעצם פרסום אופליין שמסרב למות ונשאר איתנו כבר שנים רבות, מה לעשות? שלטי חוצות עושים את העבודה ועושים אותה היטב! באמצעות שילוב של שלטי חוצות, שילוט על גבי רכבים, אוטובוסים ומשאיות ניתן להגיע אל כל נהג בכביש ובזמן שהוא ממתין בפקק למכור לו פרסומת נוספת על הדרך, הפרסום המאסיבי הזה – עובד!

נותר לנו לספר לכם על פורטל השלטים

כיום ניתן להשיג שלט לעסק בקלות ובמהירות דרך אתרי האינטרנט, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות, כאשר פורטל השלטים בא ואמר! מספיק, אנחנו נעזור לכם לעשות השוואת מחירים בדרך קצת שונה, באמצעות הפורטל תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר שונות במהירות מנותני שירות באזורכם אשר מספקים שלטים לעסקים \ חנויות \ משרדים ועוד, כל מה שעליכם לעשות בעצם זה להכנס אל פורטל השלטים ולהתחיל לקבל הצעות מחיר במהירות עוד היום.

עולם השלטים עדיין שולט

בין פרסומי המדיה החזקים (אינטרנט וטלוויזיה) ניתן לומר שפרסום באמצעות פליירים ועיתונים כבר לא עושה את העבודה, אם זאת פרסום אופליין הבולט ביותר שקיים הוא השלטים, בין אם מדובר על שלט בכניסה לעסק, שלט חוצות או על גביי רכבים למיניהם, הפרסום באמצעות שלטים עדיין עובד ומסרב לעזוב את העולם, עשו לנו טובה, עשו לכם שלט.

אוגוסט 1, 2016 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים