GoldBiz אינדקס עסקים

טיפול זוגי בחיפה – שיקום מערכת יחסים

0

פעמים רבות מערכת יחסים שמתחילה באהבה ובכבוד הדדי עלולה להסתיים בריבים בלתי פוסקים, וויכוחים ובעיות נוספות. בדרך כלל, בני זוג נשואים רבים שלפתע מוצאים את קשרי הנישואין שלהם מלאים בריקנות- כתוצאה מהשיגרה שכוללת טיפול בילדים, עבודה לפרנסת המשפחה וכדומה. במשבר בנישואים יכול להתבטא בשינויי בהתנהגות, בדיכאון ופעמים אפילו בבגידה ש אחד מבני הזוג בשני. זוגות רבים מצליחים להתגבר על הקשיים והמשברים השונים בחיי הזוגיות שלהם כאשר אחרים נאלצים לקל עזרה חיצונית. טיפול זוגי בחיפה הוא אחת הדרכים באמצעותן ניתן לשקם מערכת יחסים.

סיבות למשבר בזוגיות

פעמים רבות מערכות יחסים שמתחילות באהבה אינסופית עלולות להסתיים בצעקות, וויכוחים, ריבים שונים ופעמים גם בגירושים. משבר בזוגיות עלול להיגרם על ידי מספר סיבות שונות. קודם כל, פעמים רבות שינוי בחייו האישיים של אחד מבני הזוג עלול לגרום למשבר זוגיות- המשבר יכול להיות מחסור בעבודה וכישלון בפרנסת המשפחה, גילוי של תכונות שליליות אצל אחד מבני הזוג ואפילו בעיות בגידול הילדים. משבר נוסף ורציני מאוד הינו בגידה- במידה ואחד מבני הזוג בוגד בשני או בגד בעבר, טיפול זוגי בחיפה יכול לסייע בטיפול בפצעים ובמרחק שנוצר בין השניים. חוסר תקשורת בין בנ הזוג, ריבים בלתי פוסקים ובעיות בחיי המין מהווים עילה למשבר בזוגיות.

מטרתו של טיפול זוגי בחיפה

מטרתו של טיפול זוגי בחיפה הוא לפתור את המשבר הזוגי- לברר באמצעות שיטות שונות ודברים מדוע בני הזוג לא מצליחים להסתדר זה עם זו כמו בעבר, מדוע הם רבים ומתעמתים ה עם זו על בסיס קבוע וכדומה. בעצם, טיפול זוגי בחיפה מהווה מקום בו בני הזוג יכולים לדבר אחד עם השני ולתקשר ה עם זו בכל הנוגע לחיים המשותפים שלהם, לבעיות שלהם וכדומה, כאשר הכל נעשה בהדרכתו של המטפל.

תהליך טיפול זוגי בחיפה

טיפול זוגי בחיפה הינו פגישה עם מטפל או מטפלת המומחים בתחום הזוגיות. החל מתחילת הטיפול המטפל ידריך את בני הזוג בצורה תומכת או חוקרת בכל הקשור לחיים המשותפים שלהם יחד. המטרה של הטיפול היא לגרום לבני הזוג לתקשר כמה שיותר- על הבעיות שלהם, על הרגשות שלהם ועל כל מה שקשור אליהם, לבני זוגם ולזוגיות שביניהם. המטפל יכול לכוון את בני הזוג לבעיות קונקרטיות ולכוון אותם לפיתרון או להדריך אותם לפיתרון שיכול לפתור את משבר הזוגיות שלהם. פעמים רבות הטיפול יכול להתלוות בקשיים רבים- קשיי תקשורת, חוסר רצון בדיבור ואפילו בריבים וויכוחים בין בני הזוג. טיפול זוגי בחיפה יכול להסתיים בהצלחה- כאשר הזוג מוצא את הבעיה שגרמה למשבר הזוגי מלכתחילה וכאשר הוא מוכן לעשות הכל כדי לשקם את הזוגיות או שהטיפול יכול להסתיים בחוסר הצלחה ובפרידה בין שני בני הזוג.

 

יולי 2, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים