GoldBiz אינדקס עסקים

כיצד לבחור חברה לפינוי דירה שהתקבלה בירושה?

0

מרבית הדירות אשר מתקבלות בירושה מצריכות פינוי וניקוי מסיבי בכדי שתוכלו לעבור אליהן. פריטים רבים אשר שימשו את המנוח אינם מתאימים לצרכים שלכם והרגשות אשר מעורבים בתהליך זה עלולים להציף גם את האנשים החזקים ביותר. מה לשאול לפני שבוחרים חברה לפינוי, על מה אסור לכם להתפשר וכמה זה בכלל עולה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

ניקוי כחלק מהפינוי

מרבית החברות לפינוי דירות אינן טורחות לנקות את הדירה ולמעשה אף משאירות בלאגן רב. כדאי לדרוש מכל חברה (ולהתעקש על כך שזה יהיה בכתב) כי לאחר פינוי הדירה היא תבצע ניקוי יסודי שלה. שירות פינוי דירה של חברת פינוי בזמן מעניק לכם שקט נפשי בשעה קשה זו ומבטיח לכם בית נקי ומצוחצח בכדי שאתם תוכלו להשכיר אותו או לגור בו כבר למחרת.

מוניטין זה הדבר החשוב ביותר

מומלץ לבחור בחברה אשר שמה הולך לפניה ואשר יש לה מוניטין עשיר בפינוי של דירות. שאלו מכרים, קולגות או בני משפחה אשר הייתה להם התנסות חיובית עם חברה שכזו ובדקו ברחבי האינטרנט איזו חברה מספקת את השירות הטוב ביותר. ניתן גם להשתמש ברשתות החברתיות בטרם אתם מזמנים כל חברה. בנוסף, כדאי להתרשם כבר משיחת הטלפון הראשונה באיזו סבלנות מסבירים לכם על התהליך ומהו היחס אשר החברה מעניקה, כדי ללמוד הרבה על אופן ההתנהלות שלה.

שאלו את השאלות הנכונות

אם אתם לא רוצים להיכנס לפינוי שימשך מספר ימים, אל תתביישו לשאול את השאלות הקשות כבר בהתחלה. שאלו כמה שנים החברה עובדת וכמה פועלים יגיעו בכדי לפנות את הדירה שלכם. מומלץ לשאול על שעות העבודה של החברה ולא להתפשר על פינוי שיתחיל בשעות הערב. חברה שמתחילה עבודה מאוחר או שאין לה מספיק ידיים עובדות, עשויה למשוך את הפינוי ולהתעכב למשך מספר ימים.

אל תשלמו יותר ממה שצריך

כדאי לשים לב לעלות אשר מבקשים מכם ולא להתפתות וללכת על ההצעה הראשונה שמציעים לכם. כדאי לדעת שההצעה הראשונית היא רק תחילת המשא ומתן ולכן רצוי להציע הצעה נגדית אשר נמוכה יותר באופן משמעותי. בנוסף, חשוב לקבל מספר הצעות ממובילים ואלטיזעכנים שונים ולזכור תמיד שישנן חברות שישמחו לפנות את הדירה שירשתם ללא כל עלות (בתמורה לתכולה). אגב, בכל דירה שכזו קיימים מגוון של פריטים בעלי ערך כספי או סנטימנטלי ולכן רצוי לעבור על הדירה לפני כל תהליך של פינוי.

מאי 25, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים