GoldBiz אינדקס עסקים

מגיעים לצפון? אין כמו מסעדות בנהריה

0

מסעדות בנהריה כמו בכל הארץ, משקפות את כור ההיתוך של המדינה. בעיר יש את כל סוגי המסעדות, מסעדות  מזרחיות, מסעדות המתמחות באוכל יהודי, מסעדות המציעות תבשילי גורמה מהמטבח ההונגרי, הבלקני ועוד. אנשים אוהבים לאכול בחוץ ואוהבים לטעום טעמים חדשים, ולא דווקא כאלו שיש להם בבית. זה לא מפתיע לפגוש את יוצאי ארצות אשכנז במסעדות מזרחיות ולהפך, הכול הולך, ובעיקר שהאוכל טעים, מפתה ומוגש בצורה מעוררת תיאבון.

מסעדות זה לא רק מקום לאכול

למסעדות לא באים רק כשרעבים. כיום, מסעדות הפכו גם למקום בילוי ומפגש. בעבר נהגנו להזמין חברים אלינו הביתה, היום קל יותר נעים ומקובל מאוד לפגוש חברים במסעדה ולתבל את הפגישה במאכלים טעימים, בשתייה ובאווירה מדליקה וצעירה.

מסעדות הן מקום אידיאלי לעריכת אירועים קטנים כמו ימי הולדת, ימי נישואין, לפגישה ראשונה של בני זוג, לפגישות עסקיות ועוד.

טווח המחירים גדול ומגוון מאוד. יש מסעדות יוקרתיות במחירים גבוהים שעלולים להכביד על הכיס, אך אל דאגה תוכלו להזמין ארוחות עסקיות. ארוחות עסקיות בנהרייה למשל, מציעות תפריטי גורמה במחירים זולים הרבה יותר מאשר המחירים הרגילים שאותן תשלמו בערב. ארוחות עסקיות בנהרייה נועדו לאנשי עסקים וגם לכל מי שרוצה לאכול בשעות הצהריים, ליהנות ממיטב התפריטים ולשלם הרבה פחות.

נהרייה היא בירת הגליל המערבי. המוני תיירים, מחו"ל או מהארץ, העושים דרכם לצפון הירוק, עוצרים בנהרייה כדי לאכול, ליהנות מהמסעדות המצוינות שמציעה העיר, לאסוף כוחות ולהמשיך הלאה.

 מסעדות כשרות בנהרייה

מסעדות כשרות בנהרייה פונות אל קהל שומרי המסורת ולא רק. מסעדה כשרה אינה חייבת להיות פחות טעימה. היום כמעט לכל מוצר יש תחליף וההפרדה בין מאכלי בשר וחלב אינה מכבידה כמו בעבר. גם אם אכלתם סטייק, בשר או רולדת עוף תוכלו ליהנות מקינוחים טעימים ומיוחדים בלי שתחושו בהבדל בין קינוחים חלביים לבין קינוחים בשריים.

מסעדות דגים בנהרייה

מסעדת דגים יכולה להיות מסעדה עממית וגם מסעדה יוקרתית. אם תחפשו למשל "פיש אנד צ'יפס" תוכלו למצוא מסעדת דגים בנהרייה שתשמח להציע לכם דג צרי וצ'יפס פריך במחירים עממים, אך אם תרצו לאכול פילה דג עם ערמונים בצדו ועם כוס יין לבן, תוכלו למצוא מסעדות דגים המציעות אוכל גורמה העשוי ממבחר גדול של דגים על צלחת מעוצבת ובאווירה יוקרתית.

מסעדות חלביות בנהרייה

מסעדה חלבית זה לא רק בשביל ארוחת בוקר. תוכלו למצוא מסעדות חלביות בנהרייה שיגישו לכם אוכל נפלא בכל שעות היום, בבוקר בצהריים וגם בערב רומנטי עם ירח מלא.

מסעדות חלביות רבות מתמחות בתבשילי המטבח האיטלקי. הם יגישו להם מיני מאפים ולחמים בלתי שגרתיים, פסטות ברטבים מיוחדים, פיצה, ספגטי עם שמנת ופטריות, מבחר גבינות והכול עם תוספת של כוס יין משובח.

אפריל 3, 2015 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים