GoldBiz אינדקס עסקים

מה מאפיין מועדוני לקוחות חדשים?

0

עסקים רבים מבינים כיום כי אחת הדרכים היעילות לשיפור העסק היא מועדון לקוחות

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בכל מה שנוגע לניהול עסק יום יומי הוא כל מה שנוגע לשימור לקוחות. יתכן שאתם מצליחים למשוך לקוחות חדשים בצורה יעילה יחסית, ושאתם אפילו מציעים מוצר או שירות איכותי באופן יחסי – אבל אתם עדיין לא מצליחים להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים, והדבר פוגע ביכולת שלכם להתקדם, להתפתח ולהרחיב את השוק שלכם. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות מועדוני לקוחות – מועדונים שמעניקים הטבות שונות ללקוחות חוזרים, וכך מבטיחים את החזרה שלהם לשירות או למוצרים שלכם. בפתיחה של מועדון לקוחות חדש, צריך להבין בדיוק מה כדאי לעשות ומה מאפיין מועדון לקוחות חדש.

מה מאפיין מועדון לקוחות חדש? מה אתם צריכים לדעת על פתיחה של מועדון שכזה?

  • מתנות – אחד הדברים שמאפיינים מועדוני לקוחות חדשים הוא הצעות אקסקלוסיביות על מתנות שונות אותן ניתן לקבל בצמוד לרכישה של מוצר אחר. במסעדות הדבר בולט במיוחד – מנה ראשונה או קינוח במחיר העיקרית, וכדומה. כך מושכים לקוחות חדשים במבצעים רווחיים ביותר, מה שנחוץ במועדון לקוחות חדש. עוד אפשרות היא יצירה של מעין כרטיסיה ללקוחות חוזרים – לקבלה של מוצר במתנה לאחר עשרה ביקורים.
  • קשר עם הלקוח – אחד הדברים המאפיינים מועדוני לקוחות חדשים במידה הרבה ביותר הוא קשר צמוד עם הלקוחות. כששומרים על קשר צמוד שכזה, ומקפידים לפנות ללקוחות באופן קבוע בכדי ליידע אותם על מבצעים ואפשרויות שונות – באמצעות הודעות, אי מיילים וכדומה – ניתן להבטיח את הגישה האישית שהלקוח לעתים מחפש בכדי לחזור למועדון הלקוחות שלכם.

מועדון לקוחות איכותי מועיל הן ללקוחות והן לבית העסק – וכשכולם מנצחים כולם מרוצים

בשלב זה, אתם בוודאי מבינים כי פתיחה של מועדוני לקוחות וניהול שוטף שלהם, במיוחד כאשר מדובר במועדונים חדשים בהם צריך להשקיע הרבה מאוד זמן ומאמץ – הם לא עניין של מה בכך. משום כך, אתם זקוקים לשירות מקצועי שיעשה זאת עבורכם, יפיק עבורכם את כרטיסי הלקוח וינהל עבורכם את השירות מול הלקוח, וכך תוכלו להבטיח הן את שביעות הרצון של הלקוח והן את ההצלחה שלכם.

פברואר 20, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים