GoldBiz אינדקס עסקים

מכונת שטיפה לחץ – נקי יותר

0

מקומות רבים דוגלים בשיטות ניקיון שונות, ושיטות אלה לא תמיד יכולות להיות יעילות עבור הבית שלמענו מבצעים את הניקיון, או המפעל, משלל הסיבות. ישנו מכשיר אחד שהוא מאוד יעיל עבור אותם לקוחות שרוצים לקבל את תוצאות הניקיון המרשימות ביותר. אותו מכשיר הוא מכשיר שטיפה בלחץ שמוציא מים בלחץ גדול.

מדוע שטיפה בלחץ הינה יעילה?

המכשיר המיוחד ששוטף את כלל המקומות באמצעות לחץ מים, הינו מכשיר שמשתמש במים קרים, ומים חמים. המכשיר יודע לכוון ­לטמפרטורה שאתם זקוקים לה, ויודע לעשות את עבודת הניקיון בצורה הטובה ביותר, באמצעות הטמפרטורה שאותה תגדירו.

מתי נגדיר טמפרטורה חמה או קרה?

ישנן מספר סיטואציות שבהן נרצה להגדיר טמפרטורה חמה, ובמקרים אחרים נגדיר טמפרטורה קרה. על מנת לנקות לכלוכים קשים כמו שמן שהתייבש, אנו נעדיף לנקות עם לחץ מים חמים, על מנת שחלקיקי המים יחדרו את כתם השמן הגדול, ויסירו אותו מהמקום, וזאת רק באמצעות טמפרטורה חמה מספיק. במצב שבו נשתמש במים קרים, הוא מצב של הסרת לכלוכים פיזיים יותר, כאלה שאנו לא רוצים לשרוט את הרצפה על מנת להוציא את הלכלוכים הללו, ולכן נשתמש במים שלא יפגעו לנו בריצוף.

באיזה לחץ יוצאים המים, ומדוע?

המים יוצאים בדרך כלל בלחץ של 150 אטמוספרות. על מנת לעשות סדר, המים שיוצאים בברז במטבח, הם בדרך כלל בין 2-3 אטמוספרות. המים שיוצאים מהמכשיר הם יוצאים בעוצמה חזקה מספיק, על מנת לחדור את הלכלוך הכבד, אך בעוצמה נמוכה מדי על מנת לשרוט משטחים גדולים. כדי שלא תהיה שום שריטה על המשטח, חשוב לראות כי המשטח איננו רגיש לשטיפה בלחץ.

כיצד מבצעים את הניקיון הזה?

במידה ואתם בעלי מפעל, או בעלי חברה, העדיפות היא להביא את האנשים המתאימים לכך שיעשו את העבודה הזו למענכם, מהסיבה שצריך לדעת כיצד להשתמש במכונה זו. המכונות שתעדיפו להביא למקומות גדולים יותר, הינן מכונות תעשייתיות, שבזכותן אתם תוכלו לנקות את הריצופים בכמויות גדולות יותר, מבלי שהמכונה תצטרך זמן לחימום המים, או קירור, ועמידותה בפני עומס העבודה יהיה גדול יותר. לעומת זאת, ישנם מקומות קטנים יותר, כמו בית, שיצטרכו מכונות קטנות יותר שהן יהיו ניתנות לשימוש אישי, ועצמאי. מכונות שטיפה בלחץ יכולות לשמש לשטיפה של החצר, של הרכב, וכל דבר שתרצו לשטוף אותו באמצעות מכונת הלחץ.

היכנסו לאתרינו עכשיו, סרקו את המכונה של שטיפה בלחץ, התרשמו כעת.

דצמבר 10, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים