GoldBiz אינדקס עסקים

מקצועות חופשיים – טיפים ועצות טובות

0

מקצועות חופשיים

 

טיפול זוגי, טיפול פרטני ואישי – למניעת משברים בחיי המשפחה

זוגיות אינטימית היא אחת החוויות הנפלאות ביותר שיכול כל אחד לחוות. ההרגשה שיש מישהו שמכיר אותנו היכרות מעמיקה ואינטימית, שמלווה אותנו בכל שלב בחיים ובונה אתנו משפחה ממלאת אותנו ומסייעת לנו להרגיש פחות בודדים. לא קל לתחזק זוגיות, משברים רבים מחכים לבני הזוג במסלול החיים הארוך והמשותף. טיפול זוגי הניתן לשני בני הזוג יחד או טיפול פרטני ואישי הניתן ליחיד יעזור ויחזק את הקשר הזוגי גם במהלך התמודדות עם משברים.

טיפול זוגי – כמה טיפים ועצות טובות

שחיקה זוגית היא אחת הבעיות שבגינה פונים זוגות רבים למטפלים זוגים. התלונות על שחיקה במהלך חיי הזוגיות שכיחות מאוד. השגרה, אשר לעתים מבורכת, מביאה לעייפות. הקשר הזוגי כבר אינו מסעיר כבעבר, ההתרגשות וההתלהבות שאפיינו את השנים הראשונות דועכות, והקשר הופך להיות כמובן מאליו. אם גם אתם חשים כי הקשר בניכם הופך לשגרה ולמטלות יום יומיות, כדאי לכם לפנות במהירות לטיפול זוגי. טיפול מוצלח ילמד אתכם להתרגש כל יום מחדש וליהנות ביחד מחיי היום יום ואפילו מהשגרה.

בני זוג אינם תאומים סיאמיים. אתם לא חייבים להיות כל היום יחד, לחשוב אותו דבר, לאהוב את אותם הדברים ועוד. זוגיות טובה היא זוגיות שבה כל בן זוג נותן חופש ומרחב מחיה לבן הזוג האחר בלי שהדבר יהווה איום על הזוגיות.

טיפול זוגי ילמד אתכם איך לריב נכון. מריבות הם חלק מחיי הזוגיות, אך צריך ללמוד איך רבים. כל אחד מבני הזוג מגיע מרקע שונה, יש לו משפחה שונה, יש שאיפות וציפיות אחרות ועוד. מריבה מעידה כי אכפת לנו אחד מהשני. אם נלמד לנהל את המריבה מתוך הקשבה לבן הזוג, מתוך כבוד לרקע שלו ולדעותיו נוכל לצמוח מתוך המשברים.

זוגיות בצל מחלה היא תקופה קשה המשפיעה על בני הזוג, על בן הזוג הבריא והן על החולה. לא תמיד יודע כל אחד מבני הזוג איך להתמודד עם המצב הקשה והחדש. בעת מחלה מומלץ לפנות לטיפול פרטני ואישי כדי שהמטופל יוכל לעזור ולהנחות כל אחד מבני הזוג בנפרד בהתאם למצבו הגופני והרגשי.

טיפול זוגי או טיפול אישי פרטני מתאים גם לבני זוג הנמצאים במחצית השנייה של החיים. לעתים בני הזוג לא הלכו באותו המסלול כמו למשל כאשר בן הזוג האחד פיתח קריירה וממשיך לעבוד ואילו בן הזוג השני נשאר בצלו. טיפול אישי פרטני יטפל בכל אחד מבני הזוג בנפרד בהתאם למצבו.

פריחת הגוזלים מהקן משפיעה באופן שונה על כל אחד מבני הזוג. טיפול אישי פרטני יסייע לבן הזוג שאינו מצליח להתמודד עם המצב החדש וימלא את חייו בחוויות ובתכנים חדשים.

טיפול פרטני אישי מתאים לכל יחיד הנתקל בהתמודדויות המקשות עליו את שגרת החיים ומעיבות על ההנאות היום יומיות ועל האופטימיות והשמחה.

אוקטובר 14, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים