GoldBiz אינדקס עסקים

נגריות – כשכישרון אומנותי, יצירתיות, ניסיון ומקצועיות נפגשים

0

בניתם את בית החלומות, בחרתם בקפידה אדריכל, מצאתם קבלן נפלא, גם נגר צריך לדעת איך לבחור. הארץ מוצפת בסוגי נגריות, איך נדע לבחור את הנגר המתאים והטוב ביותר?

נגריות – ארבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הנגר הטוב מכולם

הניסיון הוא אחד הפרמטרים החשובים בבחירת נגר. יש לוודא כמה שנים עובד הנגר והאם הוא צבר ניסיון בתחום שבו אתם זקוקים לשירותיו. כדאי לדעת כי נגריות שונות מתמחות בתחומים שונים. יש נגריות שצברו ניסיון רב בבניית מטבחים, יש בחדרי ילדים, יש שהתמחו בספריות או בריהוט לסלון ועוד.

אחריות – חשוב לוודא כי כל המוצרים שבהם משתמש הנגר משובחים ונושאים תווי תקן. בקשו מהנגר אחריות והגדירו בדיוק מה היא מכילה. יש סוגים שונים של עץ כמו עץ מלא, עץ סנדביץ", סיבית, אם. די. אף ועוד. חשוב לדעת כי מחיר הרהיט שבחרתם מושפע מסוג העץ, ככל שהעץ איכותי יותר ועמיד בפגעי הזמן, כך מחירו יהיה גבוה יותר.

כאשר אתם מבקשים הצעת מחיר, בקשו פירוט מלא, מאילו חומרים עשוי הרהיט, איזה סוג פרזול, עלות העבודה של הנגר ועוד. אם אתם עורכים סקר שווקים ומשווים מחירים, השוו את המחירים על בסיס נתונים שווים.

כמו בכל תחום גם בבחירת נגריות כדאי לבקש המלצות מחברים. נגריות רבות מחזיקות אתרי אינטרנט, תוכלו לבקר בהם ולהתרשם מהעבודות, באתרים רבים תוכלו גם לקרוא  המלצות של לקוחות מרוצים. אתם גם יכולים לבקש מהנגר רשימה של לקוחות שעבדו אתו כדי שתוכלו לבקר בביתם, להתרשם מהרהיטים ולשוחח עם בעלי הבית.

 נגריות – כך תבנו את מטבח החלומות

השלב הראשון והחשוב ביותר בבניית מטבחים הוא השלב של הכנת התוכנית למטבח החדש. עוד לפני שבחרתם את הצבעים, את החומרים המרכיבים את המטבח ועוד, אתם חייבים להשקיע בתכנון. בעת התכנון יש לחשוב על משטחי עבודה נוחים, על אחסון , על גישה נוחה, על מערכות החשמל, מערכות אינסטלציה ועוד, ורק בסוף על מראה מרשים ויוקרתי. אם אתם לדוגמה, בונים מגרות, חשוב להתאים כל מגרה ליעד שלה. מגירה המיועדת לבקבוקים צריכה היות גבוהה יותר ממגרה רגילה ומגרה המיועדת לאחסון סירים צריכה להיות עמידה בעומסים גבוהים.

מטבחים לא מחליפים כל יום. המטבח צריך לשרת אתכם שנים ארוכות. לא כדאי לחסוך במחירי חומרים. חשוב להשתמש בעץ איכותי שלא יישחק במגע עם המים, עם אדי הבישול ועם החום השורר במטבח. עץ איכותי ומוצרי פרזול משובחים ומוצרי אינסטלציה איכותיים יאפשרו לכם ליהנות מהמטבח שנים ארוכות.

לא תמיד חייבים לבנות מטבח חדש. אם יש לכם מטבח ישן במצב טוב, אך הוא אינו מודרני ויפה, נגר מקצועי ידע לשדרג אותו, להחליף את הארונות, את הידיות, להוסיף ארונות ומשטחי עבודה ולשלב תאורה. התוצאה תפתיע גם אתכם, המטבח הישן ייראה כחדש, בהשקעה כספית הרבה יותר נמוכה.

אפריל 3, 2015 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים