GoldBiz אינדקס עסקים

נדלן בחיפה – השקעות נדלן אטרקטיביות

0

העיר חיפה נמצאת בתנופת פיתוח. במשך שנים רבות מוקמה חיפה בראש רשימת הערים שבהן חלה ירידה גדולה במחירי הדירות, אך בשנים האחרונות נדל"ן בחיפה הפך להיות אטרקטיבי ומבוקש מאוד. משקיעי נדלן גילו את השוק והם קונים בעיר דירות רבות ונכסים מניבים.

נדלן בחיפה – היכן כדאי להשקיע

בעיר חיפה יש מוסדות לימוד אקדמאיים המושכים אליהם סטודנטים מכל הארץ, במיוחד הטכניון. שכונת נווה שאנן ושכונת רמות רמז הן היעד המרכזי של משקיעי נדל"ן בחיפה. מאות סטודנטים ומרצים מחפשים בשכונות אלו דירות להשכרה. שוק ההשכרה פורח ומניב תשואה חודשית יפה. משקיעי נדל"ן בחיפה הקונים דירות בשכונות אלו נהנים גם מעליית ערך הנכסים וגם מהכנסה חודשית נאה.
אחוזה, רמת דניה, נווה שאנן ועוד הן שכונות יוקרה. בעלי עסקים, אנשי אקדמיה, אנשי תקשורת ועוד מחפשים דירות למגורים בשכונות אלו. בשכונות אלו נבנות דירות חדשות ומגדלי יוקרה. נדל"ן בחיפה, במיוחד באזורים אלו, מבוקש על ידי משפרי דיור ומשפחות מבוססות.
השוק של נדל"ן בחיפה מציע דירות בשכונות שיקום. העיר התחתית, למשל, מהווה את אחד מיעדי הפיתוח על חיפה. על יד הנמל נבנה קמפוס צעיר ותוסס אשר בו שלוחות של האוניברסיטה ומכללות רבות נוספות. סטודנטים רבים שוכרים דירות באזור והאזור מקבל תדמית "שנקינאית". קניית דירה באזורים אלו היא השקעה אטרקטיבית ומבטיחה.
הדר הכרמל שהיה שנים רבות שם נרדף לשכונה עם אוכלוסייה חלשה מתפתח וצובר תאוצה. בשל המחירים הזולים, יחסית, של הדירות בשכונת הדר הכרמל, מגיעים אל השכונה זוגות צעירים חרדים מכל רחבי הארץ. בשל הביקוש הרב המחירים של נדל"ן בחיפה עולים מיום ליום.

נדל"ן בחיפה – כמה דברים שכדאי לדעת

מזג האוויר בחיפה נוח מאוד ומושך אל העיר תושבים רבים. העיר שוכנת על ההר ותושביה נהנים ממזג אוויר נפלא וייחודי. גם הקרבה אל הים מעלה את הביקושים של נדל"ן בחיפה.
חיפה מספקת מקומות עבודה רבים. בכניסה הדרומית של חיפה מצוי עמק הסיליקון החיפאי, יש בו הרבה מפעלים עתירי טכנולוגיה עילית. ביציאה הצפונית, נמצא מפרץ חיפה, עובדים רבים מוצאים עבודה במפעלים הרבים שבמפרץ.

 

יולי 2, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים