GoldBiz אינדקס עסקים

ניתוחי הגדלת חזה בארץ – כל מה שצריך לדעת!

0

ניתוחי הגדלת חזה הם ניתוחים שהולכים ונעשים נפוצים יותר ויותר בארץ ככל שחולפות השנים. נשים רבות מעוניינות להגדיל את החזה שלהן, על מנת ליצור מראה נשי יותר או מסיבות דומות אחרות.

ניתוחי הגדלת חזה בארץ אינם ניתוחים רפואיים, אלא ניתוחים שנעשים למטרות אסתטיות בלבד. לעיתים קרובות, נשים רוצות להיראות טוב עם בגדים שונים, אשר מותאמים לחזה במידות גדולות, או שהן פשוט אינן מרוצות מן הגודל הטבעי של החזה שלהן. ניתוחי הגדלת חזה בארץ נעשים באמצעות שתלי סיליקון המוחדרים אל השד, מתחת לשריר החזה או מעליו.

ניתוחי הגדלת חזה בארץ

ניתוחי הגדלת חזה בארץ נעשים בהרדמה מלאה, על פי רוב. במהלך הניתוח מבצע המנתח חתך בשד, דרכו הוא מחדיר את שתל הסיליקון על מנת ליצור מראה גדול יותר של החזה. הניתוח יכול להתבצע, כאמור, בשיטה של שתל על שרירי או שתל תת שרירי. בשיטה הראשונה, השתל מונח מעל לרקמת השריר בשד, ואילו בשיטה השנייה והמורכבת יותר, השתל מוחדר אל מתחת לשריר החזה. הבחירה בין שתי השיטות נעשית באמצעות בדיקה אישית של כל מטופלת, ובאמצעות בחינה של האפשרויות המעשיות, של המטרות ושל התנאים הסביבתיים.

ההחלמה

החלמה מניתוח הגדלת חזה היא פשוטה יחסית. לרוב, לאחר הניתוח המטופלת מושארת בבית החולים להשגחה למשך יום אחד, ולעיתים אף פחות מזה. מהירות ההחלמה תלויה, בין השאר, בשיטת הניתוח שנבחרה. אם השתל הונח מעל לשריר, ההחלמה צפויה להיות מהירה יותר, וגם הכאבים פחותים. בנוסף, קל לראות את תוצאות הניתוח באופן כמעט מידי. לעומת זאת, אם השתל הונח מתחת לשריר, צפויה החלמה קשה יותר, אשר כרוכה גם בכאבים שעלולים להיות חזקים וממושכים. גם התוצאות מתקבלות באיטיות – בשלב הראשון החזה עשוי להיראות מעוות משהו, ולקבל מראה שאינו אסתטי. אולם התופעה הזו חולפת כעבור כשבועיים עד שלושה שבועות, ואז נוצר מראה נאה, מלא ומעוצב של החזה. על מנת להתגבר על קשיי ההחלמה, מומלץ ליטול משככי כאבים על פי המלצת הרופא.

סיכונים בניתוח

ניתוחי הגדלת חזה בארץ נחשבים לניתוחים פשוטים ובטוחים יחסית. כמובן, כמו בכל ניתוח, גם בניתוח כזה קיימים סיכונים, אולם במרבית המקרים לא מופיעים סיבוכים. עם זאת, חשוב לעקוב אחר תופעות חריגות לאחר הניתוח, כמו דימום, חום או כאבים עזים, אשר מחייבים בדיקת רופא מידית על מנת לשלול התפתחות של זיהום.

ינואר 19, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים