GoldBiz אינדקס עסקים

סוכני ביטוח – נציגים מורשים של חברות הביטוח

0

סוכני ביטוח – מידע על כל סוגי הביטוחים

סוכני ביטוח הם הנציגים של חברות הביטוח. הם עוסקים במכירת פוליסות ביטוח, במתן עזרה בעת ושירות ראשוני למבוטח בעת הגשת תביעה נגד חברות הביטוח. הכנסותיהם של סוכני הביטוח מתבססות על העמלות שהם מקבלים מחברות הביטוח בהתאם להיקף המכירות שלהם.

סוגים שונים של ביטוחים

ביטוח חיים הוא ביטוח הבא להבטיח את ההישרדות הכלכלית בכל מקרה של אובדן כושר עבודה או מוות. מוות בגיל צעיר או מחלות קשות הן מאורעות העלולים להשפיע על כל משפחה, הן בפן המוראלי ובמיוחד בפן הכלכלי.

כדי להבטיח את עצמנו מפגיעה כלכלית ומאובדן הכנסות באירועים קשים רצוי לקנות פוליסת ביטוח חיים. לפני שאתם רוכשים ביטוח חיים, חשוב לערוך סקר שווקים ולהשוות את הנתונים. כדאי לדעת כי יש סוגים שונים של ביטוחי חיים המיועדים למקרים שונים. יש ביטוח חיים למקרה של מוות, יש ביטוח חיים למקרה של תאונה, אובדן הכנסה ופוליסות ביטוח הניתנות להתאמה אישית במקרים ייחודים.

ביטוח פנסיוני הוא כלי הנועד להבטיח לאדם העובד מענה במקרה של מצבים שונים המונעים ממנו את היכולת להתפרנס. המצבים הנפוצים הם נכות או פגיעה בכושר העבודה, זקנה המוציאה את העובד ממעגל העבודה ומוות המותיר את השאירים ללא מפרנס.

יש כלים שונים כדי להבטיח את החיים הכלכליים באחד מהמקרים הנ"ל, כמו קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, פנסיה תקציבית, קופת תגמולים ועוד. על כל מבוטח להתאים את הדרך המתאימה לו ביותר.

ביטוח רכב כולל מספר פוליסות פוליסת החובה, ביטוח מקיף או ביטוח צד שלישי. כאשר אנו בוחנים את הפוליסות עבור ביטוח רכב, יש לבחון את סוג הכיסויים הניתן, את גובה הפיצויים, את התנאים למימוש ועוד. כדאי להשוות בין התנאים שמציעים סוכני הביטוח, לעתים תופתעו מפער המחירים.

ביטוחי רכוש מיועדים לכסות נזקים הנגרמים לרכוש. סוכני הביטוח שולחים שמאי רכוש מטעמם כדי להעריך את גובה הנזקים. אתם לא חייבים לקבל את החלטתם. אם החלטת השמאי אינה נראית לכם, אתם זכאים להביא שמאי רכוש מטעמכם ולהתדיין עם חברות הביטוח על גובה הפיצוי.

איך לבחור סוכני ביטוח?

לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח כדי לכם להכיר היטב את כללי המשחק. בשוק הביטוח פועלים מאות סוכני ביטוח המציעים מגוון של הצעות, לכל הצעה יתרונות וחסרונות. לפני שאתם רוכשים את הפוליסה, כדאי לקרוא וללמוד את שוק הביטוח כדי שיהיו בידיכם כלים להשוות בין הפוליסות השונות.

מקצוענות, אמינות ושירות טוב הם הקריטריונים המרכזיים שיעזרו לכם למצוא את סוכן הביטוח הטוב ביותר. חשוב לבחור סוכן ביטוח בעל ניסיון רב הבקיא בכל רזי עולם הביטוח, סוכן אמין שבראש מעייניו יעמדו האינטרסים של הלקוח וסוכן סימפטי שנעים לעבוד ולהיות בקשר אתו. סוכן הביטוח ילווה אתכם לאורך שנים רבות, כדאי לבחור אישיות נעימה, אדיבה ומסבירת פנים.

אוקטובר 14, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים