GoldBiz אינדקס עסקים

סופ"ש בים המלח | סופי שבוע לזוגות

0

ים המלח, המקום הכי נמוך בעולם, מציע חוויה רומנטית הכוללת שלווה ובעיקר הרבה טבעיות. אם אתם מעוניינים לחזק את הזוגיות שלכם וליהנות מחוויה אינטימית מרגשת ובלתי נשכחת.

סופ"ש בים המלח – למה זה כדאי?

מדינת ישראל רוויה בפינות קסם. אך חשוב לקחת בחשבון כי ים המלח הוא לא סתם מקום יפה ומעורר השראה. מדובר באחד משבעת פלאי עולם. ים המלח מזמן אליו מאות אלפי תיירים מהארץ ומהעולם שבאים לחזות מקרוב בפלא הזה של המקום שנקרא ים המוות, אבל למעשה מפיח כל כך הרבה חיים.

הסיבה שבגללה ים המלח הפך להיות מקום כל כך אטרקטיבי היא הקסם הטמון בבריכות הגופרית, בבוץ, במלח ובאוויר היבש. יש הסוברים כי רחצה בים המלח על בסיס ביקור חד שנתי לפחות יכולות לתרום לשיקום נזקי העור. מימיו של ים המלח ידועים בריפוי מחלות עור שונות והאוויר היבש כבר הוכח כתרופה מקלה לחולים במחלות נשימה.

סופ"ש בים המלח – איפה ישנים?

הנסיעה לים המלח נשמעת קצת רחוקה ומייגעת. אך יחד עם זאת תוכלו לבחור חבילת סופ"ש בים המלח שתתאים ליכולת הכלכלית שלכם. ים המלח מציע מגוון של מקומות לינה. אם אתם אמיצים תוכלו לפרוס אוהל ולישון באחד החניונים המוסדרים באזור. לא מומלץ ללון בחופים שאינם מוכרזים בשל החשש מסכנות מפולת או בולענים.

אם החוויה הכפרית מדברת אליכם יותר, תמיד תוכלו לתפוס צימר באחד הקיבוצים או המושבים בסביבה. מדובר בצימרים ברמות אירוח שונות. חלקם מפנקים ויש בהם סאונה וג'קוזי. חלקם עממיים יותר אך נוחים להפליא. חלק מהצימרים מציעים ארוחת בוקר כפרית המוגשת עד לצימר הפרטי שלכם.

במידה ותרצו ללון דווקא במלון, תמיד תוכלו לבחור מלון אחד מבין עשרות המלונות בסביבה. מלונות ים המלח מציעים מגוון חבילות נופש ברמות שונות. החל ממלונות עממיים ועד מלונות יוקרתיים. מומלץ לבחור במלון המציע חבילת נופש הכל כלול. אזור ים המלח לא מציע מגוון רחב של מסעדות.

סופ"ש בים המלח – מה עוד כדאי לדעת?

ים המלח השוכן בליבו של המדבר סמוך לאזור מדברי יפיפה בו תוכלו לטייל במהלך השהות שלכם. אם אתם חובבי טבע, תוכלו לבחור לעצמכם מסלול טיול מרענן שיהפוך את חווית סוף השבוע שלכם ליוצאת דופן במיוחד.

תוכלו לטייל במפלי עין גדי, במעיינות עין פשחא השוכנים למרגלות קיבוץ קליה, אם תרצו תוכלו לעבור גם דרך מצפה רמון ולחזות בזריחה וגם באיילים הידידותיים שישמחו לקדם את פניכם.

חשוב מאוד להצטייד בכובע ולפחות בשני ליטר מים למניעת התייבשות. בנוסף, בשעות הלילה היתושים קצת חוגגים, קחו אתכם חומר המרחיק יתושים. מומלץ לארגן את הטיול ומראש ואם יש אתר תיירותי שתרצו לבקר בו כדאי לתאם את הביקור מבעוד מועד. כל שנותר הוא לארוז ולנסוע.

יוני 16, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים