GoldBiz אינדקס עסקים

עורך דין פלילי וחזקת החפות מפשע

0

כל אדם אשר מואשם בפשע או חף מפשע עד שבית המשפט קובע אחרת. קביעה זאת נקראת גם חזקת החפות מפשע והיא זכות בסיסית של כל נאשם הנאשם בעבירה כל שהיא בבית המשפט. כאשר אדם מסוים מוצא את עצמו מואשם בעבירה פלילית חשוב שהוא ידע שעד הוכח אחרת ואושר על ידי פסק דין של בית המשפט הוא נותר בחפותו. עורך דין פלילי יוכל לייעץ לכל נאשם ולאפשר לו לטעון לחפות שלו כך שתהיה לו אפשרות להוכיח אותה ולצאת זכאי בבית המשפט. כל אדם אשר מואשם בכתב אישום פלילי חייב ליצור קשר עם עורך דין מומחה בפלילים ולשכור אותו לשם קבלת ייצוג הולם בבית המשפט.

עורך דין פלילי וייצוג בערעור לבית המשפט העליון

עורך דין פלילי יוכל לייצג נאשמים גם כאשר הם רוצים להגיש ערעור לבית המשפט העליון. כאשר נאשם בטוח בחפות שלו הוא חייב לפנות לכל ערכאה בבית של בית המשפט על מנת להוכיח את החפות האישית שלו ואת חוסר האשמה שלו. כאשר ערכאות של בית המשפט השלום ובית המשפט המחוזי מצאו נאשם מסוים כאשם הוא לא חייב לוותר על טיהור שמו והוא יכול לבחור להגיש ערעור לבית המשפט העליון. הגשת ערעור לבית המשפט העליון היא זכות של כל נאשם, אך חשוב להיות מודעים לכך שיכול לקחת זמן רב עד שבית המשפט ידון בערעור שנגיש.

עורך דין פלילי – מתי כדאי לחתום על עסקת טיעון?

עורך דין פלילי יוכל לייעץ לנו מתי כדאי לנו לחתום על עסקת טיעון. גם כאשר אנחנו חפים מפשע לעיתים כדאי לנו לחתום על עסקת טיעון בשביל שנימנע מעינוי דין ארוך. גלגלי הצדק בישראל עובדים מאוד לאט ויש משפטים פליליים שביחד עם הליכי הערעור עליהם יכולים לקחת שנים רבות ואפילו עשרות שנים. בשביל למנוע מעצמנו ומהמשפחה שלנו את עינוי הדין הארוך שיכול להפריע לשגרת החיים שלנו וגם לגזול מאתנו זמן רב וכספים רבים לעיתים כדאי לחתום על עסקת טיעון ולקבל עונש מופחת של עבודות שירות וקנס כספי תמורת הודאה באשמה. חשוב להדגיש שגם אם אנחנו חפים מפשע ולא עשינו דבר רע אין לנו שום הבטחה שבית המשפט יראה עין בעין אתנו ויוציא אותנו זכאים בגזר הדין שלו. אם אנחנו רוצים להבטיח את איכות החיים שלנו ואת העתיד שלהם יש מקרים בהם הדבר הכי נכון והכי משתלם לעשות הוא לחתום על עסקת טיעון.

אפריל 20, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים