GoldBiz אינדקס עסקים

עורך דין רשלנות רפואית – בחירה נכונה

0

בחירת עורך דין רשלנות רפואית עושה את ההבדל
לא פעם קורה שאדם חש ברע, הולך לרופא, וזה מאבחן כי הוא סובל ממחלה מסוימת. אותו מטופל מתחיל לקחת תרופות שעליהם המליץ לו הרופא, וכעבור מספר חודשים המטופל מרגיש הרבה יותר רע, או גרוע מכך, המטופל נפטר. בהרבה מהמקרים האלה מדובר למעשה על רשלנות רפואית, ובמקרה כמו זה שהובא כאן, מדובר על רשלנות רפואית באבחון המחלה.

לכולנו נוח מאוד לחשוב שהרופאים שלנו הם אנשים מאוד מקצועיים, וברוב המקרים זה אכן נכון, אך העובדה שהם אנושיים גורמת לכך שהם אינם מושלמים. אם גם אתם חשבים שעברתם מקרה של רשלנות רפואית, בכל תחום שהוא, תוכלו לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית, ולברר יחד איתו האם יש לכם עילה לתביעה כנגד הרופא המטפל.

קודם כל בוחרים עורך דין

לפני הכל, אתם חייבים לבחור לעצמכם עורך דין רשלנות רפואית שאליו אתם מעוניינים לפנות. עורך דין רשלנות רפואית בפרט, ועורכי דין בכלל, אלה הם אנשי מקצוע שבדרך כלל אנחנו מגיעים אליהם על ידי המלצות. עובדה היא כי רובנו מאמינים כי "אין חכם כבעל ניסיון", ולכן אנחנו מעדיפים להתייעץ עם חברים שחוו מצב דומה לשלנו. במקרים כאלה, חברים קרובים או קרובי משפחה יוכלו להמליץ לנו על עורך דין רשלנות רפואית שטיפל במקרה שלהם ועשה עבודה טובה. אם אין לכם למי לפנות, ואין לכם אף חבר שיוכל להמליץ, אתם תמיד יכולים להיכנס לאתרי האינטרנט השונים ולבחור עורך דין על פי מה שכתוב עליו. בימינו לכל עורך דין יש אתר אינטרנט שמציג אותו, ולעיתים אף מציג חלק מהמקרים שבהם הוא טיפל בעבר, כך שתוכלו בקלות לבחור את האיש המתאים לכם.

מהלך הדברים

אחרי שתחברו עורך דין רשלנות רפואית תצטרכו להיפגש עימו לפגישת ייעוץ, שבדרך כלל מתקיימת בחינם. אם אכן תתרשמו שעורך הדין נראה לכם רציני ובעל ניסיון, תוכלו להתחיל לעבוד עימו, על ידי כך שתציגו בפניו את כל התיק הרפואי, כולל הסברים שלכם של מה בדיוק קרה. הדבר הראשון, לפני הכל, שעל עורך הדין לעשות, הוא להעביר את התיק שלכם לקבלת חוות דעת מקצועית בתחום הרפואה אצל רופא מומחה מהתחום המדובר. אם הרופא המומחה יקבע כי לפי ראות עיניו אכן מדובר במקרה של רשלנות רפואית, אז יתחיל תהליך הכנת התביעה מצד עורך הדין שלכם. עורך דין טוב ידאג לתדרך את הלקוח שלו עוד לפני תחילת המשפט, כי בדרך כלל מדובר על לקוח שכלל לא נכנכס מעולם לבית משפט, ולכן טבעי שלא ידע כיצד להתנהג. גם אם תחפשו הרבה, וגם אם תשלמו הרבה מאוד כסף, לא תמצאו עורך דין שיוכל להבטיח לכם מראש זכייה, אך מצד שני, אם תבחרו בעורך דין מנוסה יחסית, ובעלת אישיות טובה, יכול להיות שתזכו.

 

יולי 6, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים