GoldBiz אינדקס עסקים

רואה חשבון במרכז – בחירה לא רק לפי מחיר

0

כל עסק במרכז זקוק לשירותי משרד רואי חשבון במרכז או משרד באזור אחר, לרוב בוחרים במשרד רואי חשבון קרוב לעסק וכך ניתן בקלות להגיע למשרד. רואה חשבון במרכז מקצועי הוא בעל ידע נרחב בתחום הפיננסי ולרוב כולל המשרד שירותים שונים כמו הנהלת חשבונות, ייעוץ מס, ראיית חשבון, כתיבת דו"חות כספיים ועוד. אחד מתפקידיו החשובים ביותר של רואה חשבון במרכז הוא ייצוג בפני הרשויות. בעלי עסקים רבים אינם מבינים בתחומי מס וחשבונאות ולכן יהיה זה תפקידו של רואה החשבון העובד עמם לתת ייעוץ ולייצג את העסק במידה ויש בעיה כלשהי. רואה חשבון במרכז עובד באופן שוטף מול העסק ששכר את שירותיו ועליו להעביר מידי חודש דוחות לרשויות המס וכן להציג תמונה עסקית ודו"ח רווח הפסד לבעל העסק. רואה חשבון מקצועי מלווה את העסק מזמן פתיחתו ויכול להמליץ לבעל העסק האם לפתוח חברה בע"מ, עוסק פטור וכד'. במהלך פעילות העסק יעזור רואה החשבון בייעוץ וליווי עסקי לבעל העסק.

ייעוץ עסקי

משרד רואי חשבון במרכז טוב ואמין מלווה את בעל העסק משלב פתיחת העסק. כל קלפי העסק פתוחים בפניו ולכן חייבים להיות תנאי אימון בין הצדדים. לרואה החשבון יש כלים חשובים וחיוניים לניהול נכון של העסק ולכן כדאי שבעל העסק יקשיב לרואה החשבון שלו וילמד ממנו. במהלך הפעילות של העסק נדרש בעל העסק לקבל החלטות ולכן כדאי לבחור ברואה חשבון שיהיה זמין ויעניק ליווי אישי לבעל העסק. רואה החשבון מבין לא רק בניהול כספים תקין אלא גם בחוקים ובענייני מיסים ולכן יכול לתת נקודת מבט רחבה. מכאן נובעת החשיבות בבחירת משרד רואי חשבון במרכז שיוכלו להיות גמישים עם בעל העסק ולעמוד לשירותיו בכל עת. משרד גדול יהיה עמוס ויעדיף לעבוד מול לקוחות גדולים בעוד משרד של רואה חשבון קטן או בינוני יעניק יחס אישי. חשוב לבחור במשרד שישלב בין מקצועיות, אמינות, זמינות ויחס אישי.

דו"חות כספיים

רואה חשבון במרכז נותן מענה לכל מילויי הדוח"ות הנדרשים על פי חוק במדינת ישראל. הדוח"ות חשובים לא רק למען דיווח הוגן לרשויות המס אלא נועדו לתת לבעל העסק תמונת מצב אמינה של מצב העסק ועל פי הדוח"ות ניתן לבחור במדיניות העסקית של העסק. במידה ורואים כי העסק נקלע לבעיית מזומנים יש לחשוב ולתכנן תוכנית הבראה על מנת לעזור לעסק לצאת מהמצוקה. רואה החשבון יוכל לייעץ מניסיונו ומהידע הרב ברשותו על דרכים שונות כיצד לייצב את העסק וללוות את בעל העסק בתהליך. לכן, כאשר באים לבחור רואה חשבון בין כל משרדי רואי חשבון במרכז הקיימים חשוב לבחור ברואה חשבון מקצועי, אדיב, בעל ידע רב ובעל סבלנות ולא לנסות ולחסוך בעלות ראיית החשבון.

 

 

יולי 6, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים