GoldBiz אינדקס עסקים

רואה חשבון הרצליה – הטובים ביותר

0

אם עליכם לעבוד עם רואה חשבון אתם וודאי רוצים לדעת שאתם עובדים עם הטוב ביותר. אך כיצד אתם באמת יכולים לדעת שרואה החשבון אשר בחרתם לעבוד איתו טוב יותר מרואי חשבון אחרים? חשוב לוודא כי רואה חשבון הרצליה, האדם שמלווה את העסק מבחינה פיננסית, הוא אכן רואה חשבון טוב, אמין ומנוסה.
גם לאחר שבחרתם רואה חשבון באזור המגורים שלכם חשוב לנסות ולברר בארגונים אחרים או אצל רואי חשבון אחרים מהו המוניטין של אותו רואה החשבון. כדאי מאוד לעבוד עם רואה חשבון אשר נחשב לאמין. לרואה חשבון מעצם תפקידו אסור לעבור על החוק וחשוב מאוד שהוא יקפיד על האתיקה בתחום שלו.

רואה חשבון הרצליה אשר עוזר לך לחסוך בכסף

רואה חשבון הרצליה אמנם גובה שכר, לעתים אפילו שכר די גבוה, עבור שירותים שונים. אך המטרה שלו היא לא רק לגבות כסף מעצמאיים, מעסקים ומעמותות אלא גם לעזור להם להרוויח כסף. כיצד רואה חשבון הרצליה יכול לעשות כן? על ידי היכרות עמוקה מאוד עם חוקי המס ועם תקנות המס הוא יכול לעשות זאת.
פעם בשנה צריכים עוסקים פטורים (מה שבעבר קראו לו עוסק זעיר), עוסקים מורשים, חברות בע"מ ועמותות להגיש דו"ח על כל ההכנסות שלהם. תפקידו של רואה חשבון הרצליה או רואה חשבון אשר עובד בכל עיר אחרת להגיש את הד"וח הזה ולייצג את אותם עצמאיים או ארגונים, אם יש בכך צורך, מול רשויות המס.
אם רואה החשבון שאותו ארגון או עצמאי עובד איתו הוא אכן טוב ומוצלח הוא יעזור לעצמאי או לארגון לחסוך ככל האפשר במס. כאמור לעיל, רואה חשבון הרצליה אמור לדעת בדיוק באילו מקרים מגיעה הנחה במס, למי מגיעה הנחה במס וכן הלאה. כך בדיוק הוא יכול לחסוך כסף ללקוחות השונים שלו: עמותות, עסקים וכן הלאה.

לבחור רואה חשבון הרצליה על פי המומחיות שלו

ישנם גופים שונים אשר זקוקים לרואי חשבון עם התמחויות ספציפיות יותר. עוסק פטור, למשל, ובדרך כלל גם עוסק מורשה יכולים לעבוד עם רואה חשבון בהרצליה אשר מתעסק במגוון גדול של דברים משום שהם בדרך כלל זקוקים לשירותים "קלים" למדי. לעומת זאת, עמותות צריכות לעבוד עם רואה חשבון בעל ידע ספציפי.
רואה חשבון הרצליה אשר עובד עם עמותות צריך להכיר היטב את חוקי המס בכלל אך כמובן שהוא צריך להכיר ולדעת את החוקים אשר נוגעים באופן סצפיפי לעמותות. לכן, עמותות למשל צריכות להקפיד ולעבוד עם רואי חשבון אשר מתמחות בתחום שלהן.
גם עסקים חדשים שזקוקים לייעוץ שיעזור להם בתחילת הדרך שלהם זקוקים לעבוד עם רואה חשבון הרצליה שמכיר את התחום בו הם פועלים ויכול לייעץ להם כאשר הם צועדים את צעדיהם הראשונים בעולם הפיננסי. לפי כל הקריטריונים שהוזכרו: אמינות, נסיון, אתיקה, ידע בחוקי מס והתמחות ניתן לדעת אם רו"ח טוב.

 

יולי 2, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים