GoldBiz אינדקס עסקים

רואה חשבון –  חוליה חשובה בניהול כל עסק

0

כל עסק צריך רואה חשבון. רואה החשבון הוא  חוליה חשובה בניהול העסק. אם נבחר רואה חשבון שלא מתאים, העסק עלול לקרוס והתוצאות עלולות להיות עגומות רואה החשבון יתדרך אתכם בכל ענייני  החשבונות והכספים, ינהל את העסק שלכם מול רשויות המס ,ינהל את הספרים, ישלוט על תזרים המזומנים ועוד.

 ארבע סיבות למה חשוב להעסיק רואה חשבון

רואה חשבון טוב יחסוך לכם הרבה כסף. הוא יסייע לכם לשלם פחות מס, בהתאם לחוק וימרב את הרווחים שלכם. רואה החשבון ידע לקבוע את המשכורות הראליות של העובדים, משכורות שישקפו את המצב של העסק ויתגמלו היטב את העובד.

רואה החשבון יחסוך לכם התעסקויות  והתרוצצויות רבות. הוא ימלא את כל הטפסים, יחצה את מסדרונות הביורוקרטיה במשרדים הממשלתיים עבורכם, ויהפוך את כל  הניהול הכלכלי של העסק לניהול מקצועי שלא יכביד עליכם ולא יגזול מכם זמן יקר.

רואה החשבון יבטיח כי אתם מנהלים את העסק בהתאם לחוק. הוא מכיר את כל החוקים , הוא יודע איך לבצע ביקורות, לקרוא דו"ח של רווחים והפסדים ולהיות עם יד על הדופק , לחוש את מצבו הפיננסי של העסק, להתריע ואם צריך להורות על תכנית הבראה.  בעל מקצוע לא הגון, יכול לסבך אתכם עם רשויות החוק, אך בעל מקצוע ישר והגון יבטיח שילוב אידאלי בין מקסים הרווחים לבין השמירה על החוק.

רואה חשבון טוב הוא השותף הסמוי של בית העסק.  יש לו את הידע ואת הכלים שמאפשרים לו לדאוג לאינטרסים של העסק , לרווחיות ולהצלחה.

חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור רואה חשבון מקצועי

אל תוותרו על המלצות – שאלו חברים, ידידים או גלשו באתרי האינטרנט וחפשו  בעל מקצוע מומלץ. אם אחרים היו מרוצים ממנו, מרב הסיכויים שגם אתם תהיו מרוצים.

בחרו בעל מקצוע בהתאם לצורכי העסק שלכם. לא כל העסקים דומים ולא כל רואה חשבון מתאים לכל עסק. הגדירו את המאפיינים הייחודיים של העסק שלכם ובחרו רואה חשבון  המומחה בתחומים המבוקשים.

בחרו רואה חשבון זמין. נצלו ת חידושי הטכנולוגיה ובחרו רואה חשבון המנהל תוכנית דינאמית שתאפשר גם לכם להיכנס אליה כדי לעקוב אחרי נתוני העסק. לא תמיד אתם חייבים להיפגש עם רואה החשבון פנים אל פנים ולבזבז זמן יקר, אפשר להעביר מידע גם בפקס או באמצעות המייל.

ערכו סקר שווקים והשוו את שכר הטרחה .  משרדים גדולים של רואי חשבון נוטים לבקש שכר טרחה גבוה יותר מאשר משרדים קטנים. אם אתם בעלי עסק חדש, או עסק קטן, כדאי לבחור משרד קטן יותר, פחות ממותג ולחסוך כסף.

אחרי שבחרתם, קראו את האותיות הקטנות לפני שאתם חותמים על חוזה עבודה. בדקו היטב אילו שירותים כלולים במחיר ואילו מטלות הוא מוכן לעשות כמו ביקור במשרדי מס ההכנסה, ביטוח לאומי ועוד.

 

 

 

אפריל 20, 2015 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים