GoldBiz אינדקס עסקים

רופאי שיניים ביקנעם – בחירת הטובים ביותר

0

בשנים האחרונות יקנעם גדלה והתפתחה, קלטה עלייה מארצות רבות וגם וזוגות צעירים העובדים בקריית ההיי טק החדשה. הגידול המשמעותי בתושבים הביא גם לריבוי רופאי שיניים ביקנעם. רופאי שיניים ביקנעם מתמחים בתחומים רבים ומגוונים, החל מטיפולי שורש, סתימות ועקירות, השתלות, טיפולי שיניים אסתטיים ועוד. טיפולי שיניים מצריכים מיומנות וניסיון, לא אחת אנו עדים לטיפולים כושלים ובלתי מקצועיים. אז איך נדע לבחור רופאי שיניים ביקנעם?

רופאי שיניים ביקנעם – תשעה כללים לבחירת הרופא הטוב ביותר

לפי המלצות – אל תתפתו לפרסומות ולהבטחות. מחפשים רופאי שיניים ביקנעם? הטוב ביותר זה לבחור רופא שיניים לפי המלצות של חברים או בני משפחה. כדאי לברר אצל כמה אנשים ולהצליב מידע. אל תזלזלו בהמלצות שליליות. אם שמעתם דעה שלילית על אודות רופאי שיניים ביקנעם, כדאי לכם להתרחק מהם.

לפי הזמינות – בררו האם הרופא זמין, כמה זמן צריך לחכות לו ומה קורה במקרי חירום אם למשל תוקפים אתכם כאבים חזקים באמצע הלילה.

חפשו מידע בגוגל – הקישו במנוע החיפוש: "רופאי שיניים ביקנעם" ובדקו האם הרופא שהמליצו עליו מופיע ברשת. האם נכתבו עליו חוות דעת מטעם הלקוחות, האם הוא פרסם מאמרים מקצועיים, מה ההשכלה שלו ומהי המומחיות שלו.

לפי המחיר – אל תתפתו למחירים נמוכים מדי. מחירים נמוכים של רופאי שיניים ביקנעם עלולים להעיד על חומרים מאיכות פחות טובה או איכות נמוכה של כוח האדם במרפאה ועוד.

בקרו במרפאה והתרשמו ממראה העיניים – האם המרפאה נקייה ואסתטית? האם הרופא לובש סינר נקי? האם הוא משתמש בכלים חד פעמיים. חשוב לדעת כי לעתים רופאי שיניים ביקנעם מעוניינים לחסוך כסף ומשתמשים בכלים רב פעמיים. הניקיון וההיגיינה חשובים מאוד ולא מומלץ לבחור רופא שאינו מקפיד על תנאי היגיינה מחמירים.

בקשו לראות את הרישיון ושאלו על הניסיון – גלי העלייה הביאו אתם רופאי שיניים ביקנעם, ובכל מקום, שאינם מומחים ואינם בעלי השכלה מסודרת. בקשו לראות את רישיון העבודה, חפשו את התאריך ובדקו האם הרישיון בתוקף. אל תתביישו לשאול את הרופא על הניסיון שלו בתחום.

אל תוותרו על יחס אישי ועל אמפתיה – כל ביקור במרפאת שיניים הוא חוויה בלתי נעימה. ביקור במרפאת שיניים עם רופא לא סימפטי היא חוויה מזעזעת. יש הרבה רופאי שיניים ביקנעם. חשוב לבחור רופא נחמד שיקל על השהות במרפאה.

הילחמו על כל שן בריאה ואל תתפתו לעקירות – אין תחליף לשיניים האמיתיות, ולכן בעת עקירת שיניים בררו היטב האם העקירה הכרחית ואם לא קיימת אופציה אחרת. אם יש לכם ספק, כדאי להתייעץ עם רופא שיניים נוסף.

צריכים טיפול מסובך, חפשו מומחה בתחום – יש הרבה רופאי שיניים ביקנעם אשר מתמחים בתחומים שונים. בעת טיפול מורכב כמו השתלות, טיפולי שורש מסובכים ועוד, מומלץ לפנות אל המומחים בתחום.

 

יולי 6, 2014 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים