GoldBiz אינדקס עסקים

שירותי הדברה למפעלים

0

זקוקים לשירותי הדברה? שכרו חברה בעלת ניסיון בהדברת מפעלים

אחת הרעות החולות המרגיזות ביותר כל בעל עסק הנה התפשטות של מכת מזיקים ברחבי המפעל שלו. אם גם אתם מנסים להתמודד, ללא הצלחה, עם מגיפה של נמלים, תיקנים או אפילו קרציות וחרקי מזון – שירותי הדברה מקצועיים הם הפתרון לכך. שירותי הדברה למפעלים יאפשרו לכם גם לקטול ולחסל את המזיקים שפשטו במקום, וגם לסייע במניעת מכה חוזרת ונשנית של מזיקים אלו לעסק שלכם. מיותר לציין את הנזק החמור שיכולים מזיקים אלו להסב למפעל, שכן מדובר במפגע תברואתי של ממש.

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים שירותי הדברה למפעל?

  • האם חברת ההדברה מספקת את ההדברה הרצויה לכם – הטיפול במזיקים מסוגים שונים דורש שימוש בחומרים אחרים, ולעיתים מצריך אף שיטות עבודה שונות. בטרם הזמנתה של חברת הדברה, מומלץ לברר האם היא מתמחה בסוג ההדברה הרצוי לכם – הדברת מכרסמים, הדברת כיני יונים, הדברת מזיקים כללית וכו'.
  • מבררים מהי שיטת ההדברה היעילה לאורך זמן – כדי לשמור על תוצאות ההדברה לאורך זמן, מומלץ לברר מול חברת ההדברה מהי השיטה אשר תניב את התוצאות היעילות ביותר בטווח הזמן הממושך. אחרת, תאלצו להזמין את חברת ההדברה מדי מספר חודשים כדי לטפל בשנית באותה מכת מזיקים שמסרבת להרפות מכם.
  • בחרו בחברת בעל כל ההסמכות והאישורים הנדרשיםשירותי הדברה למפעלים צריכים לעמוד בתווי תקן מסוימים כדי להפכם מותרים לפעילות חוקית בארץ. חשוב להקפיד רק על שכירת שירותיה של חברה בעלת כל ההסמכות והאישורים הנדרשים לצורך ביצוע ההדברה, כדי למנוע מצב של שימוש בחומרים אסורים או מסוכנים.
  • ערכו סקר שוק לגבי המחיר המשתלם – מומלץ לברר מול מספר שירותי הדברה למפעלים מהי הצעת המחיר המשתלמת ביותר שביכולתם לספק לעסק שלכם. חשוב לכם אמנם לחסוך בהוצאות על העבודה, אך כדאי לבסוף שלא להתפשר על איכות ההדברה. זכרו כי המחיר הזול ביותר איננו מבטיח דווקא את העבודה המקצועית ביותר.

בעת ההדברה יש להקפיד על כלל הנחיות הבטיחות הנדרשות

שירותי הדברה למפעלים כוללים שימוש בחומרי הדברה כימיקליים, אשר במינונים גבוהים מדי עשויים להיות רעילים גם לבני אדם. כדי למנוע נזק בריאותי פוטנציאלי לעובדי המפעל, חשוב להקפיד על כלל הנחיות הבטיחות הנדרשות בעת ביצוע ההדברה. במידה והמדביר ימליץ לכם לסגור כליל את המפעל באותו יום ולפנות ממנו את כלל העובדים, כנראה שמדובר בהנחיה בטיחותית נדרשת שעליכם לעמוד בה. גם אם ההדברה עשויה לפגוע במידה מסוימת בתפוקת המפעל באותו יום או שבוע – במבט רחב הרי שמדובר בבחירה משתלמת והכרחית. טיפול מקדים ומונע במכות מזיקים במפעל שלכם יוכל לסייע בהפחתת הסיכוי כי תאלצו לערוך בו הדברה מקיפה ורחבה שתארך זמן רב, כזו שיכולה להסב נזק כלכלי לעסק שבבעלותכם.

ינואר 23, 2017 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים