GoldBiz אינדקס עסקים

איפה תקנו את המנורה הבאה שלכם

0

אי אפשר לדמיין את הבית בלי גופי תאורה המייצרים את האור המבוקש וקובעים את הטון והאווירה. נבחרת המנורות העדכנית כוללת היצע מסחרר של גופי תאורה מעוצבים בשלל סגנונות להשגת תאורה כללית ותכליתית כאשר ניתן למצוא מנורות לפי חללים, צורניות וגוונים בהתאמה אישית ולפי תקציב נתון מחומרי גלם איכותיים עמידים להפליא.
רשת לדמרקט ledmarket המתמחה בתאורה מציגה מבחר עצום של גופי תאורה בארבעת אולמות התצוגה המרווחים והמאירים שלה ברעננה, פתח תקווה, ראשון לציון וכפר קאסם ולרשת יש גם אתר סחר ידידותי למשתמש שמאפשר קנייה מקוונת מכל מקום ובכל זמן. הרשת מתמחה במכירת גופי תאורה במחירי ייבוא ובאספקה מהירה ושמה דגש הן על איכות והן על המחיר כמו גם על טרנדיות ותוכלו למצוא אצלה את גופי התאורה המתכתבים עם בשורות העיצוב המובילות בעולם.

איך לבחור את המנורות האולטימטיביות

בבואכם לבחור את המנורה הבאה שלכם חשוב שתיצרו תוכנית תאורה אדריכלית על מנת להחליט אילו גופי תאורה אתם צריכים במיוחד אם מדובר בבית בסיום הבנייה או לאחר שיפוץ במסגרתו מחליפים או קובעים את נקודות האור. חשבו על תאורה לפי חללים כמו למשל, מנורת שנדליר מרשימה לפינת האוכל ותאורה שקועה לסלון בעיצוב מינימליסטי מעודן או גופי תאורה המתאימים לחללים רטובים כמו מטבח, מרפסת, חדר רחצה אטומים בפני מים או תאורת גינה ייחודית לאזורי חוץ.
אפשר לבחור את המנורות גם על פי סוג המנורות כמו למשל, מנורות תקרה שאפשר להסוות בתוך עיבוי של קירות גבס או להשקיע בתקרה או מנורות לקירות. פסי הצבירה פופולאריים היום במיוחד ואפשר להטמיע אותם במגוון מוקדים מעניינים בחלל ולהשיג אפקט תאורה מרהיב. אפשר לבחור גם מנורת רצפה שיכולה לתפקד כפריט דקורטיבי לכל דבר במיוחד אם אתם מעצבים לעצמכם פינת קריאה או פינת עבודה או הסבה ומחפשים מנורה רצפתית מסוגננת.
אם החלטתם ללכת לטובת אזורי אירוח או אזורים בולטים בבית על מנורות תלייה עם נורות תמצאו בלדמרקט שלל סוגים ועיצובים ודגמים מפתיעים ומרגשים בין אם מדובר במנורות תלייה צבעוניות שיכולות לתת את הטוויסט הצבעוני לכל חלל ולכל רקע ובין אם בגופי תאורה בסגנון אצילי עתיק. שימו לב גם לחומרי הגלם כאשר גם כאן המבחר רחב להפליא מתאורה תעשייתית ממתכת ועד גופי תאורה עם חבלים וקונסטרוקציות עץ המתחברות לטבע ולניחוח הכפרי.
כדאי לבדוק איך אפשר להחליף נורות, לנקות ולשמור על תחזוקה שוטפת של גוף התאורה מבחינת הברגה והרכבתו המחודשת. כמו כן, אפשר למצוא באתר לדמרקט תאורה – https://ledmarket.co.il/ – גם גופים עם נורות LED הנחשבות לידידותיות וחסכוניות מאוד ואהובות הן בתאורת פנים והן בתאורת חוץ.

איך לבחור את המנורות האולטימטיביות

בתקופת הקורונה עלתה המודעות לרכישת מנורות אונליין באמצעות האינטרנט ובאתר לדמרקט תוכלו לעשות זאת בקלות כאשר אתם יודעים שיש גב אמין מאחורי האתר. ניתן לבצע סינון ממוקד באמצעות פרמטרים שונים כמו אזור ספציפי בבית או סוג של גוף תאורה, תקציב וכדומה ולהתרשם הן מהתמונות המוצגות באתר והן מפירוט ותיאור גוף התאורה וכל זה ברכישה פשוטה ומאובטחת. אפשר גם להתייעץ עם המומחים בנוגע לתהליך הרכישה בוואטס אפ וליהנות ממשלוח מהיר של גופי התאורה על ידי שליחים חינם בקנייה מעל 200 שקלים. היום כבר לא חייבים לצאת מהבית כדי להאיר את הבית, חדר העבודה, הסלון או את המשרד או החצר הפרטית אפשר פשוט לרכוש מנורות ברשת וליהנות מהאור שחיפשתם שיציף את החלל בדרך הנעימה והאטרקטיבית ביותר.

אוקטובר 15, 2020 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים