GoldBiz אינדקס עסקים

מהי דירת נופש להשכרה?

0

בתקופת הקורונה עלתה למודעות אופציית האירוח הקורצת של דירת נופש להשכרה. יותר ויותר זוגות ומשפחות בישראל המחפשות כיצד לשבור את השגרה, לרענן את התפאורה המקומית ולהחליף אווירה מבקשות כיום לשכור דירה, שתעניק להם תחושת ביטחון כמו של בית ותשרת אותם בנאמנות לכל אורך החופשה.
במה בעצם שונה דירת נופש מאלטרנטיבות נוספות כמו בית מלון או צימר וכיצד לבחור את דירת הנופש האולטימטיבית עבורכם מבחינת לוקיישן, גודל ואבזור? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

להרגיש בבית – נוחות ופינוקים נפגשים בדירה אחת

דירת נופש היא דירה במלון דירות שמיועד כולו לדירות להשכרה לחופשה קצרה או ארוכה. דירות נופש לרוב גדולות ומרווחות יותר מחדרים בבתי מלון והתחושה היא יותר פרטית וביתית מאשר במלונות קונבנציונאליים כאשר מספר הדירות קטן יותר לעומת חדרים בבתי מלון וכך נשמרת האטמוספירה הביתית, המחבקת והנעימה. אפשר להתייחס לזה כאל אירוח בוטיק אך בסגנון ביתי. בעוד בבתי מלון אורחים רבים מבלים מחוץ לחדר במתקני הנופש השונים כמו חדר האוכל, לובי, בריכה וכדומה, בכל הנוגע לדירות נופש הדירה עצמה היא סוג של בית ולכן היא גולת הכותרת אך אפשר למצוא דירות נופש בבניינים המציעים גם טרקלין מהודר, חדר אוכל, חדר כושר ופעילויות מאורגנות כמו יוגה על הגג. העלות של דירות נופש בהשוואה לצימרים אטרקטיבית יותר והדירות עצמן מאובזרות בכל מה שדרוש לאירוח מלא כולל מטבח מצויד, כלי אוכל, פינת אוכל וכדומה.

איך לבחור דירת נופש שתאהבו?

בבואכם לבחור דירות נופש שימו דגש על הלוקיישן ובדקו היכן תרצו לנפוש. סי אקזקיוטיב הוא מלון דירות על חוף ימה של תל אביב, מיקום אידיאלי למטיילים ולנופשים שמאפשר ליהנות הן מהרקע הקסום של הים בכל שעות היום והן ממיקום אסטרטגי להגעה לאתרי בילוי ועסקים ברחבי העיר. הטיילת התוססת פרוסה לפניכם מקושטת בבתי קפה ומסעדות, ברים, אטרקציות, מרחק קצר ממתחמי הבילוי כמו נמל תל אביב ומתחם התחנה ומרכזי קניות במרחק נסיעה קצר.


בחרו דירה הפונה לים ומצוידת גם במרפסת רחבת ידיים כך שתוכלו ליהנות מהבריזה המרעננת של הים וכן ממבט לעבר השקיעות הקסומות. בחרו דירה שתענה על הצרכים שלכם ותתאים להרכב האורחים או שכרו דירות הסמוכות זו לזו לאירוח משפחתי או עם חברים בהרכב רחב יותר. בדקו כמה חדרים כוללת הדירה והאם יש גם סלון לישיבה נעימה מול הים. אם בכוונתכם לאכול בדיקה בדקו מה כולל המפרט הטכני מבחינת אבזור רלבנטי כמו כיריים חשמליות, מיקרוגל, מיני מקרר, מכונת קפה וכדומה. שימו דגש גם על אבזור דוגמת מגבות ומצעים, כספת, ארון עם תלייה לשהייה נוחה גם לאורך זמן.
בתקופת הקורונה כדאי להתייחס גם לשירותי ניקיון בסטנדרטים הגבוהים ביותר לרבות החלפת מצעים, מגבות, חיטוי החלל, עמדות עם אלכו ג'ל וסבון.


לשהייה ארוכה במיוחד בדקו אם מלון הדירות מציע גם מכונת כביסה, כך שתוכלו לכבס את הבגדים והאם יש שירותים נלווים שמעצימים את ההנאה ומשדרגים את החופשה כמו גג מול הנוף, סאונה, חדר כושר, אפשרות לקבל סלסלה עם ארוחת בוקר לאכילה פרטית בחדר ושירותי השכרת אופניים כי אין כמו לדווש בעיר הגדולה. כדאי לבדוק גם מהם תנאי ההזמנה והביטול של דירות נופש במיוחד בתקופת הקורונה.
אין ספק שבדירת נופש נהנים ממקסימום פרטיות ומקסימום נוחות במינימום מחיר מבלי להתפשר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר הן של עיצוב וסגנון והן של יחס ושירות מצד צוות מלון הדירות. התחושה יא של בית אבל בשיא הסטייל!

אוקטובר 13, 2020 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים