GoldBiz אינדקס עסקים

חזיות במידות גדולות

1

נשים לא מעטות מחפשות חזיות במידות גדולות, בין אם החזה שלהן גדול באופן טבעי ובין אם הן עברו ניתוח להגדלת חזה, וכעת הן צריכות לרכוש חזייה במידה גדולה יותר. חזיות קטנות וגדולות ניתן למצוא בשפע בחנויות לנשים המציעות בגדי הלבשה תחתונה. החזיות קיימות בשפע של צבעים גדלים וצורות. חלקן מתאימות לצבע הגוף ואחרות מעוטרות בשלל רקמות צבעוניות או בדי תחרה. מבין כל המגוון הרחב של האפשרויות, החכמה האמתית היא להתאים את החזייה למבנה הגוף. וכך, לא מראה החזייה אלא המבנה שלה יעניק לך את תחושת הביטחון והנוחות במראה שלך.

לבחור חזייה מתאימה

לא רבות מודעות לזה, אך בחירת חזייה מתאימה חשובה בדיוק כמו בחירת נעליים או חולצה. אם את לובשת חזייה הגדולה בכמה מידות ממידת החזה שלך, החזייה תעניק לך מראה מרושל ותיצור קפלים שיתמזגו עם החולצה שלך ויעניקו לך מראה מוזנח, וזה עוד מבלי לציין את חוסר הנוחות שבלבישת חזייה גדולה במיוחד. מנגד, אם את לובשת חזייה עוד מימי התיכון, הקטנה עלייך בכמה מידות, חזייה זו לא "תחזיק" את החזה שלך, בייחוד אם יש לך חזה גדול ושופע ותעניק לך מראה בלתי מכובד. חזייה התואמת בדיוק רב למבנה חזך מעניקה לך מראה נאה ומכובד. משום כך, כמו בכל דבר, גם כאן כדאי להתייעץ עם מקצועניות. אם את מחפשת חזיות במידות גדולות, מומלץ לפנות לחנות שעוסקת בהתאמת חזיות למבנה החזה.

חזיות במידות גדולות לספורט

את מקפידה על אורח חיים בריא ועוסקת בפעילות גופנים באופן קבוע, וזה נהדר. אך שימי לב שאם יש לך חזה גדול את רוצה להרגיש בנוח גם כשאת רצה ברחוב או מרימה משקולות בחדר כושר. מסיבה זו, חשוב שחזיית הספורט "תחזיק" את החזה שלך ותמנע ממנו להפריע לך במהלך הפעילות הגופנית. בימינו קיים מבחר נרחב של חזיות המתאימות לפעילות גופנית, תוך מודעות לכך שגם נשים מלאות אוהבות לעסוק בפעילות גופנים ולשמור על בריאותן. כדאי גם להתייעץ עם מוכרת מקצועית לגבי סוג הבד של החזייה הסופג את הזיעה המופרשת בפעילות גופנית. חזיית ספורט מתחרה למשל תציק ולגרד, מכיוון שהיא אינה סופגת זיעה.

חשיבות ההשקעה בחזיית ספורט

נשים רבות מעדיפות "להקריב" את החזיות הישנות שלהן לטובת ביצוע פעילות גופנית כדי לא "להרוס" את החזיות הטובות על ידי הזעה. למרות זאת, גם כשאת עוסקת בפעילות גופנית את צריכה להיראות במיטבך ולהשקיע בנוחות החזה, ולכן כדאי להשקיע בקניית חזיות במידות גדולות לביצוע פעילות גופנית. כמו כן, חזייה שאינה תואמת למבנה הגוף עלולה לגרום לבעיות רפואיות כמו כאבי גב. במהלך ביצוע פעילות גופנית את זזה רבות, ולכן אם את נוהגת ללבוש חזייה במידות גדולות, הקפידי בבחירת חזיית ספורט מתאימה ש"תחזיק" את החזה שלך: שימי לב שהכתפיות של החזייה צריכות להיות עבות ושמדובר בחזייה חזקה שתאפשר לך חופש תנועה מרבי.

יוני 25, 2017 |

תגובה אחת על “חזיות במידות גדולות

  1. תודה רבה כתבה מצויינת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים