GoldBiz אינדקס עסקים

צבעים בחיפה והקריות

0

אם אתם עומדים לפני צביעת הבית, המשרד או כל מקום, בחירת הצבעים המתאימים יכולה להיות משימה מאתגרת ומהנה, בתנאי שתדעו איך לבחור נכון את הצבעים.

הכלל הראשון בבחירת הצבעים הוא שימוש בצבעים איכותיים מחברות בעלות מוניטין כמו נירלט, חברת יעקובי, טמבור ועוד. הכלל השני הוא פנייה אל צבעי מומחה ומיומן שיעזור לכם לבחור את הצבעים הנכונים בהתאם לטעם האישי שלכם ולנתונים של החללים שאותם אתם רוצים לצבוע.

 

צבעים בחיפה והקריות – איך לבחור את הצבעים המתאימים?

מניפת הצבעים היא כלי העזר המרכזי שלכם בבחירת הצבעים לבית, למשרד ועוד. מאחר ומגוון הצבעים הוא כמעט אינסופי, פיתחו  החברות המובילות כמו טמבור, נירלט או חברת יעקב מניפות צבעים שיעזרו ללקוחות שלהם בהתלבטות ובבחירת הצבע.

מניפת הצבעים מורכבת ממספר רחב של סטריפים, פסים צרים לאורך העמוד, כאשר בכל סטריפ יש צבע בגוונים שונים. הקוביות הראשונות יהיו תמיד הגוונים הכהים והקוביות האחרונות יהיו הגוונים הבהירים אשר ילכו יד ביד עם הגוונים הכהים ויעבדו יחד.

אם תחליטו ללכת על גוונים כהים, תוכלו להיעזר במניפת הצבעים וללכת על גוונים כהים סמוכים זה לזה, אם תחליטו לשלב בין גוונים כהים לגוונים בהירים, בעזרת המניפה תוכלו לבחור גוון כהה ולשלב אותו עם הגוון הבהיר המופיע בהמשך הסטרפים. כך תוכלו לעדן את הבחירה וליצור מראה נכון, עדין ונעים לעין.

אם החלטתם לצבוע מחדש את הקירות ולהסתמך על העיצוב הנוכחי של הבית אתם צריכים לקחת בחשבון את כל האלמנטים העיצוביים של החלל ואת הצבעים הקיימים כמו למשל צבעי הריפוד של הרהיטים, צבעי האריחים שעל הרצפה ועוד. אם הצבע של אריחי הרצפה הוא אפור, למשל, והריפוד של הכורסאות והספה הוא בגוונים של סגול מומלץ לכם לצבוע את הקירות בצבע אפור בהיר, בחנות הצבעים תוכלו לפרוס את מניפת הצבעים, להתמקד בצבעים בגוונים של אפור בהיר ולבחור מתוכם את הצבע המתאים ביותר.

אם אתם צובעים דירה חדשה וריקה אין לכם מגבלות באשר לצבעים ותוכלו להתחיל מהתחלה. תוכלו להתמקד בצבעים שאתם אוהבים ולהיעזר במניפת הצבעים כדי ליצור התאמה בין הצבעים ובין הגוונים השונים. אם עדיין לא החלטתם באיזה צבעים כדאי להתמקד נסו ללכת על דרך השלילה. פרסו לפניכם את מניפת הצבעים והתחילו לבחור מה אתם לא אוהבים. לאחר שתשללו מספר צבעים יהיה לכם קל יותר לבחור את הגוונים המתאימים, להסתייע במניפת הצבעים, לבחור ולהתאים בין הצבעים והגוונים השונים.

לכל חברה יש מניפת צבעים שונה וגוונים שונים. אל תערבבו בין הצבעים של החברות השונות, אם החלטתם לכלת על הצבעים של חברת נירלט או טמבור התמקדו רק בהם, אם החלטתם לבחור בצבעים של חברת יעקובי, בחרו את כל הצבעים והגוונים המופיעים במניפת הצבעים שלהם.

ההמלצה שלנו – יאיר שדה הצבעי מספר אחת בצפון

מרץ 4, 2018 |

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעבר לסרגל הכלים